کد خبر: ۱۱۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: مشارکت در منطقه بدون ایران به هیچ هدفی نمی‌رسد و این حاصل تفکر انقلاب است.
به گزارش تنویر ناحیه محمد رسول الله ؛ حجت الاسلام عباس حاجی پور در نشست هفتگی برنامه های اعتقادی سپاه محمد رسول الله شیراز اظهار داشت: مشارکت در منطقه بدون ایران به هیچ هدفی نمی رسد و این حاصل تفکر انقلاب است که راه ومسیر درستی را برای ما ترسیم کرده است.


وی خاطر نشان کرد: برخی از راه ومسیر اصول انقلاب در برابردشمنان منفعل عمل کردند و امروز تلویحا از برخی اقدامات پشیمان شده اند درحالیکه رهبری تاکید داشته اند از دشمنان فریب نخورید.


وی با اشاره به اینکه انقلاب رویش های خوبی را در دهه پنجم انقلاب به ارمغان آورده است ، گفت: با همه سختی ها و مشکلات جوانان مخلص و با انگیزه کم نداریم و با پوست اندازی که انقلاب در دهه پیش رو خواهد داشت جوانان پر انگیزه مسیر انقلاب را بهتر از گذشته ادامه خواهند داد.


وی گفت: در شرایطی که جوانان امروز در دام ها و انحرافات پیرامونی زندگی روزمره زندگی می کنند جوانان های مخلص کم نداریم و فقط نگاه نکینم یک جوان با پوشش نامناسب عجیب و غریب دارد همین ها دلشان با نظام و مملکت است ولو اینکه انتقاد هم داشته باشند!

نام:
ایمیل:
* نظر: