پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۲۰:۲۵
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
به همت بسیجیان لارستان
جانشین حوزه مقاومت بسیج سردار شهید عفیفه لارستان از نصب ۷ دستگاه آبگرمکن در منزل نیازمندان روستاهای محروم بخش مرکزی این شهرستان توسط بسیجیان خبر داد.

جانشین حوزه مقاومت بسیج سردار شهید عفیفه لارستان از نصب ۷ دستگاه آبگرمکن در منزل نیازمندان روستاهای محروم بخش مرکزی این شهرستان توسط بسیجیان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سپاه لارستان به نقل از میلاد لارستان، ابوالفضل اقتصادی فرد با بیان اینکه دستگیری از نیازمندان باعث میشود تا آنان خود را از مردم جامعه جدا ندانند اظهار داشت: انتظار می‌رود با نگاه خیرخواهانه مردم و مسئولان در آستانه سال نو بتوان گوشه ای از مشکلات اقتصادی نیازمندان را حل کرد.

وی یکی از رویکردهای اصلی بسیج را محرومیت زدایی از چهره جامعه دانست و افزود: خوشبختانه با ایجاد تعامل بین خیرین، بسیجیان، مسئولان و اقشار مختلف مردم طی چند سال گذشته اقدامات مناسبی در زمینه کمک به نیازمندان به ویژه در بخش مرکزی لارستان صورت گرفته است.

جانشین حوزه مقاومت شهید عفیفه با برشمردن بخشی از خدمات بسیجیان زیرمجموعه خود برای کمک محرومیت زدایی در روستاهای بخش مرکزی، تصریح کرد: در بهمن ماه سال جاری ۱۷ کیلوگرم گوشت قرمز، اهداء یک دستگاه ماشین لباسشویی به یک نوعروس، ۱۰ بسته لوازم التحریر، کمک هزینه ۲۰۰ هزار تومانی پول نقد بین ایتام صورت گرفته است.

وی از این نصب ۷ دستگاه آبگرمکن و همچنین لوله کشی سرویس بهداشتی و حمام ۷ منزل مسکونی خبر داد و یادآور شد این کمکها در روستاهای سایبان، کرمستج، اوه و کهنه از توابع بخش مرکزی لارستان انجام شده است.

اقتصادی فرد با بیان اینکه برای انجام این کارها ۹ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان هزینه صرف شده است اضافه کرد: این اقدامات توسط حوزه بسیج سردار شهید عفیفه با همکاری بسیج سازندگی ناحیه سپاه لارستان، فرهنگی ناحیه سپاه لارستان، خیرین و نیک اندیشان در مجمع فرهیختگان لارستان به اجرا رسیده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: