جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۹:۵۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
همزمان با ولادت امام محمد باقر(ع)
به همت قسمت فرهنگی خانواده سپاه جهرم، اردوی فرهنگی تفریحی خانواده های کارکنان سپاه آن شهرستان، به همراه اجرای برنامه های شاد و مفرح، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت قسمت فرهنگی خانواده سپاه آن شهرستان، اردوی فرهنگی تفریحی خانواده های کارکنان آن ناحیه به همراه اجرای برنامه های شاد و مفرح، برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه جهرم در حاشیه برگزاری این اردوی یکروزه اظهار داشت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت خانواده در نظام جمهوری اسامی و حفظ و حراست از این نهاد مقدس، برنامه های مختلف بصیرتی، فرهنگی، اردویی و ...  جهت خانواده های کارکنان سپاه در طول سال پیشبینی و اجرا می گردد.
 
وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و هدف قرار دادن بنیان خانواده ها، حفظ، صیانت و آگاهی بخشی به خانواده ها را از موارد لازمی برشمرد که در راستای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری می باشد.
 
فرمانده سپاه جهرم ضمن برشمردن برنامه های شاد و مفرح اردوی خانوادگی کارکنان سپاه جهرم در آستانه ماه رجب و میلاد سراسر نور امام محمد باقر ع، سپاه پاسداران را از پیشگامان اجرای برنامه های شاد و مفرح در چهارچوب موازین شرع مقدس دانست.
 
وی در ادامه با گلایه از تفکرات پوچ و منحط برخی افراد که ترویج بی بند و باری در اجتماع را به اسم شادی به مردم قالب می کنند، گفت: شادیی که آمادگی برای تلاش و فعالیت را در انسان به وجود آورد شادی مورد نظر دین و رهبری جامعه است نه ابتذال.
 
سرهنگ توکل با اعلام این موضوع که سپاه پاسداران هیچگاه با شادی و نشاط در چهارچوب قوانین و شرع در جامعه مخالف نبوده بلکه حتی معتقدیم پر امید ترین و با نشاط ترین افراد جامعه نیز افراد انقلابی و مومن می باشند.
 
وی افزود: اردوی خانوادگی کارکنان سپاه جهرم در محیطی آرام و دلپذیر و با اجرای برنامه های طنز توسط هنرمندان خوب شهرستان به همراه اقامه نمازجماعت ظهر و عصر برگزار شد.
 
فرمانده سپاه جهرم با انتقاد از وضعیت نا بسامان فرهنگی برخی تفرجگاههای شهرستان، گفت: برخی به اسم راحتی و آزادی، اصول دینی و قانون اسلامی جامعه را زیر پا میگذارند اما خانواده های مردم خوب و ولایتمدار شهرستان جهرم و اقصا نقاط کشور، می خواهند از این اماکن تفریحی استفاده مطلوب نمایند، ولی آن عده معدود به عمد فضا را آلوده و کثیف می کنند تا دیگران نتوانند در این اماکن به استراحت و تفریح بپردازند.
 
وی بر اساس وظیفه ذاتی احیاء امر به معروف و نهی از منکر، از مراجع ذیصلاح خواست تا نظارت بیشتری از این مجموعه های تفریحی داشته باشند
 
سرهنگ توکل داشتن نشاط در جامعه را جزء الزامات اجتماعی بر شمرد و تأکید نمود: ابتذال و دهن کجی به قوانین شرعی و اجتماعی مجازات خاص خود را دارد که ما از حق طبیعی و قانونی خود و خانواده هایمان در قبال اینگونه رفتارهای زشت و ناپسند کوتاه نخواهیم آمد.  
 
 
 
 
نام:
ایمیل:
* نظر: