آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز خبر داد:
سرهنگ پاسدار حسینی گفت: کاروان راهیان نور به استعداد ۴۰۰ نفر از خواهران منطقه گویم، دوکوهک، صدرا و شهرک گلستان در قالب بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس جنوب اعزام شدند.
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز  صبح سه شنبه 21 اسفندماه در حاشیه این اعزام اظهار داشت: کاروان راهیان نور مردمی با حضور ۴۰۰ نفر از بانوان منطقه گویم، دوکوهک، صدرا و شهرک گلستان براي بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس جنوب اعزام شدند.
 وی با بیان اینكه این كاروان در قالب ۹ اتوبوس اعزام شد، گفت: در این سفر فرهنگی معنوی هر اتوبوس به نام یک شهید نامگذاری شده و در آن‌ها راوی و خادم و شهدا به بیان خاطرات شهدا و رزمندگان می‌پردازد.
حسینی اظهار داشت : کار این اعزام توسط بخش اردویی، راهیان نور و مراکز بسیج ناحیه به‌صورت غیر متمرکز انجام شده است كه ۲ اتوبوس مربوط به منطقه گویم، یك اتوبوس مربوط به منطقه دوكوهك، ۳ اتوبوس مربوط به منطقه صدرا و ۳ اتوبوس هم برای شهرك گلستان تدارك دیده شدند.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با بیان اینکه امنیت این سفرها مدنظر بوده و تدابیری از سوی سپاه در این راستا به عمل آمده است، گفت:‌ در این سفر سه روزه شركت‌كنندگان از مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، معراج شهدا و علقمه و اروند کنار بازدید خواهند کرد.
وی همچنین گفت: بانوان دراین سفر زیارتی به سرزمینی قدم برمی‌دارند که نام دفاع مقدس برآن گذاشته شده و از نزدیک پا جای شهدا و رزمندگان می‌گذارند؛ همان‌ها که جان خود را فدا کردند تا امروز به واسطه فداکاری‌های آن‌ها امنیت و آسایش پایدار داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: