پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۰۰:۲۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
همراه با ایام اعزام کاروانهای راهیان نور
مسعود گواهیان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین ع جهرم از اعزام 90 نفر از بسیجیان آن پایگاه مقاومت به اردوی پنج روزه راهیان نور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، مسعود گواهیان ، فرمانده پایگاه نمونه کشوری امام حسین ع از اعزام 90 نفر از بسیجیان آن پایگاه به اردوی زیارتی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد. 

مسعود گواهیان با یادآوری این نکته که مسجد امام حسین ع جهرم بنیانگذار اردوهای راهیان نور در کشور است، افزود: در اولین سالهای پس از جنگ تحمیلی، اولین کاروان راهیان نور متشکل از بسیجیان مسجد امام حسین ع نوروز سال 1370 به این اردو اعزام شدند. 

وی در ادامه با تأکید بر سابقه 28 ساله آن پایگاه در برگزاری اردوی راهیان نور،  به سایر برنامه های فرهنگی تاثیرگذار پایگاه اشاره نمود و گفت: تاسیس گروه چند رسانه ای ماح، برگزاری جشنهای اعیاد شعبانیه، میلاد امام زمان عج، جشنواره های سرود، نصب تمثال مطهر شهدا در سطح شهر، برگزاری مداوم بیش از 40 حلقه صالحین فعال در مسجد از نمونه های این برنامه هاست. 

فرمانده پایگاه امام حسین ع جهرم، اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا را خاطرنشان کرد و اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته انشاالله لحظه تحویل سال نو را در یادمان علقمه حضور خواهیم داشت و مراسم تحویل سال را در آن مکان مقدس برگزار خواهیم نمود. 

وی در پایان افزود: بسیجیان مسجد امام حسین ع به مدت پنج روز از بیست و هفتم اسفند ماه از مناطق عملیاتی شلمچه، علقمه، والفجر 8، طلائیه، فکه، دهلاویه و هویزه بازدید به عمل خواهند آورد. 



نام:
ایمیل:
* نظر: