جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۴۳:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز
حجت الاسلام زمانی در ستاد برگزاری اعتکاف صالحین معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز: اعتکاف صالحین، نمونه عملی تحقق اصل نخست از منشور بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری یعنی خودسازی است.
دییر قرارگاه صالحین سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز در نشست با معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس از برگزاری اعتکاف صالحین در بیش از 10 نقطه از مساجد شرق شیراز خبر داد و گفت: برگزاری اعتکاف صالحین به عنوان نمونه عملی تحقق اصل نخست از منشور بیانیه گام دوم انقلاب یعنی خودسازی است که در روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم رجب‌المرجب در بیش از 10 نقطه از مساجد شرق شیراز برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: بیش از 1000 نفر از خواهران و برادران ایمانی مناطق شهری و روستایی در اعتکاف صالحین شرکت خواهند کرد که با هدف پیشبرد ماموریت‌های معاونت تعلیم و تربیت توسط حوزه‌های یازده‌گانه سپاه شرق مرکز استان فارس و با همکاری ستادهای برگزارکننده اعتکاف با تنوع برنامه‌های معنوی و تربیتی و با حضور حلقات و نشست‌های معرفتی از پیش تعیین شده در مساجد منطقه شرق شیراز برگزار می‌شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه احمدبن موسی(ع) در گفتگوی با حجت الاسلام دانش گفت: اعلام آمادگی جهت برگزاری اعتکاف صالحین در بیش از 10 نقطه از مساجد شرق شیراز نشان از اثبات تشکیلات صالحین در عمل جهت همگام شدن با اهداف و غایتهای تربیت است که روز به روز این گامها استوارتر و غنی تر خواهد شد.

زمانی اعتکاف دانش‌آموزی در مسجد جامع سعدی و حضور حداکثری نوجوانان و جوانان دانش‌آموز را در این مراسم عبادی شایسته تقدیر دانست و افزود: برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی صالحین حاصل تلاش‌ها و از ثمرات موفق حوزه دانش‌آموزی سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) است.

در پایان این نشست حجت الاسلام دانش از اعلام همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس با ستاد برگزاری اعتکاف صالحین سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) در اجرای کیفی این مراسم عبادی خبر داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: