جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۳۹:۲۳
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
در پی بروز حادثه سیل
در پی بروز حادثه سیل،فرمانده سپاه لارستان و تیم پاسداران عازم لرستان شدند.

تیمی از پاسداران سپاه لارستان جهت بررسی سیل لرستان و نحوه کمک رسانی عازم این استان شدند. به گزارش روابط عمومی سپاه لارستان با توجه به آسیب فراوان سیل اخیر در استان لرستان تیمی از پاسداران سپاه ناحیه لارستان در معیت سرگرد جاهدی فرمانده سپاه عازم این استان و به صورت ویژه عازم منطقه پلدختر شدند تا امکان سنجی نحوه کمک رسانی اعم از نقدی،‌غیرنقدی،‌عمرانی،‌بهداشتی و … را مورد ارزیابی قرار داده و تصمیمات بعدی در خصوص اعزام نیرو در این خصوص را اتخاد نمایند. 

همچنین طی فراخوان به عمل آمده و در یک زمان کوتاه تا روز ۱۶ فرودین حدود ۷۰۰ میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم همیشه در صحنه لارستان جمع آوری گردیده و آماده ارسال به مناطق سیل زده می باشد. 

 گروه جهادی برادران بسیجی نیز روز چهارشنبه جاری ۲۱ فروردین ماه به مدت ۱۰ روز به مناطق سیل زده استان لرستان اعزار خواهند شد.  نیروهای متخصص در زمینه های مددکاری،‌پرستاری‌،‌ پزشکی،‌امدادگری،‌رانندگی،‌برق کار،‌جوشکاری و حرفه های فنی دز صورت تمایل به خدمت رسانی و جهت ثبت نام به منظور اعزام به لرستان می توانند با شماره ۰۹۱۷۱۸۳۸۲۳۳ تماس حاصل نمایند. 

در پایان  با توجه به شدت آسیب های موجود از حادثه اخیر، سپاه ناحیه لارستان از مردم فهیم لارستان درخواست نمود کماکان کمک های پرمهر خود را به پایگاه های مستقر در سطح شهر لار و بخش های تابعه تحویل دهند تا نسبت به ارسال سریعتر آنها به سیل زدگان اقدامات لازم صورت پذیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: