کد خبر: ۱۲۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
مسئول ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس با انتقاد شدید از مدیریت غیرجهادی‌ برخی مسؤلان گفت:مدیریت غیرجهادی چیزی جز دروغ و وعده نیست و رئیس‌جمهور در 6 سال اخیر بارها وعده دروغ داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام سیدمحمد انجوی‌نژاد امشب در سخنانی در حسینیه رهپویان وصال، با انتقاد از روحیه اشرافی‌گری حاکم بر دولت و بیزاری از وعده‌های دروغین برخی دولت‌مردان اظهار داشت: گویی رئیس‌جمهور از حرف زدن و وعده دادن خسته نمی‌شود، به‌طوری‌که در 6 سال اخیر 200 وعده مسلّم دروغ داده است.

*روحیه عجیب و غریب روحانی!

وی افزود: رئیس‌جمهور همواره می‌گوید این کار باید بشود و از «باید گفتن» مُدام کوتاه نمی‌آید، به‌طوری‌که بنده در تمام عمرم چنین فردی ندیدم و می‌توان در مورد وی گفت که پشتوانه این‌همه باید گفتن و وعده، یک روح عجیب‌وغریب است.

انجوی در ادامه انتقادات از رئیس‌جمهور به حادثه سیل اشاره کرد و گفت: مملکت را آب برده و رئیس‌جمهور یک ساعت از تفریحش کوتاه نمی‌آید! وقتی هم در محل حادثه حضور پیدا می‌کند، تنها وعده می‌دهد.

مسئول ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس خاطرنشان کرد: سه رئیس‌جمهور آمده و رفته و هنوز در سرپل‌ذهاب و بم، زلزله‌زدگان در کانکس زندگی می‌کنند، آن‌وقت رئیس‌جمهور در شمال به سیل‌زدگان وعده ساخت مسکن می‌دهد و به آن‌ها می‌گوید زندگی‌تان از گذشته بهتر خواهد شد!

این فعال فرهنگی با بیان اینکه روح حاکم بر بدنه اجرایی دولت روح تفرعن و اشرافی‌گری است، افزود: پرسش بنده از رئیس‌جمهور این است که آقای روحانی! آیا شما به خدا و رسول و قیامت و مرگ اعتقاد دارید یا نه؟ ما نمی‌دانیم با این روح تفرعن در کشور چکار کنیم؟ در کل این مملکت یک نفر مانند حضرت آقا (رهبر معظم انقلاب) چنین ساده و بدون تشریفات زندگی نمی‌کند.

مسئول ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس با اشاره به روحیه اشرافی‌گری برخی مسؤولان خاطرنشان کرد: فلان مسئول به دلیل تأخیر پروازش در فرودگاه نشسته و استراحت کرده و به همین خاطر به او لوح تقدیر داده‌اند!

*2 نفر اعدام شوند، حساب کار دست بقیه می‌آید

این فعال فرهنگی به حادثه سیل شیراز اشاره کرد و با بیان اینکه در این حادثه نمی‌توان تنها شورای شهر و شهردار را مقصر قلمداد کرد، گفت: نخست باید دید که چه شد باران تبدیل به سیل شد و کسانی که مسبب قتل شدند، قاتل بوده و مجازاتشان اعدام است و اگر دستگاه قضا 2 نفر از آن‌ها را اعدام کند، دیگر کسی جرات نمی کند با کار غیر فنی، جان مردم را به خطر بیندازد.

انجوی‌نژاد خاطرنشان کرد: متأسفانه در مملکت برای مسؤولان امنیتی ایجادشده و شهر شیراز باید ابتکار به خرج داده و این امنیت را از مسؤولان بی‌کفایت بگیرد و با اعدام 2 نفر از آنان، درس عبرتی برای کشور ایجاد کند تا مسؤولان بدانند در این دنیا نیز باید جواب پس دهند.

وی دادن وعده دروغ به مردم را در دیگر مسؤولان مورد اشاره قرار داد و گفت: پارسایی نماینده شیراز می‌گوید نوبخت معاون رئیس‌جمهور را به شیراز آوردیم تا برای سیل‌زدگان محله سعدی خانه بسازیم. حرف من خطاب به جناب پارسایی این است که شما اگر یک خانه برای این مردم ساختید من جلوی همین میز سخنرانی، پای شما و نوبخت را می‌بوسم! اما به مردم وعده دروغ ندهید.

انجوی‌نژاد با انتقاد شدید از نمایندگان مجلس و بی‌توجهی آنان به مردم گفت: ما نماینده نداریم، بلکه بعضاً شلغم به مجلس فرستاده‌ایم! 20 روز است که شهر را آب برده است و آقایان یک پیام تسلیت نداده‌اند.

وی همچنین گفت: در قضیه سیل بچه هیاتی ها، سپاه، بسیج، ارتش و سایر نیروهای مسلح، بدنه شهرداری ها و خیلی از نهادها خوب کار کردند که باید از آنها تقدیر کرد.

این فعال فرهنگی بار دیگر رئیس‌جمهور را زیر تیغ نقد خود قرار داد و گفت: آقای روحانی اگر دین و شرف دارید دیگر بس کنید! تا چه زمانی می‌خواهید بگویید دستور دادیم تا فلان کار انجام شود؟ چرا وعده دروغ به مردم می‌دهید؟

مسئول ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس افزود: مدیری که تعطیلاتش را در قشم می‌گذراند، درد مردم را نخواهد فهمید و آن‌ها را درک نمی‌کند.

وی با اشاره به روحیه جهادی فرماندهان دفاع مقدس یادآور شد: آن‌ها به رزمندگان دیگر می‌گفتند ما رفتیم و شما هم بیایید، نه اینکه مانند مدیران امروز از بالا دستور دهند تا بقیه وارد کارزار شوند. این‌ها بدیهیات انقلاب در دهه 60 بود و ما الآن باید به آقایان این مسائل را گوشزد کنیم.

انجوی‌نژاد در ادامه سخنان خود به راهکارهایی برای حل مشکلات موجود نیز اشاره کرد و گفت: تغییر ساختارهای غلط با تغییر قانون اساسی یکی از راهکارهای حل مشکلات کشور است.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: چرا قانون انتخابات باید به‌گونه‌ای تنظیم شود که به یک نفر رأی دهیم و تا 4 سال نتوانیم به این رأی دست‌زده و تغییری در آن ایجاد کنیم؟

*چرا باید 4 سال با یک نفر همراه بود؟

وی با بیان اینکه مجلس دیگر در رأس امور نیست چون نمی‌تواند تصمیمات اساسی بگیرد، خطاب به مسؤولان گفت: مملکت را نخست‌وزیری کنید و نجات دهید؛ چه دلیلی دارد که تا 4 سال به یک نفر رأی داده و با او همراهی کنیم.

انجوی‌نژاد قوه قضاییه را نیز نیازمند اصلاحات دانست و گفت: جدی گرفتن مدیریت پیشگیری نیز مهم است که ما برای آن هیچ برنامه‌ای نداریم. برخی محلات شهر شیراز نیاز به تغییرات اساسی دارد. اگر امروز این تغییرات را انجام ندهیم فردا که حادثه رخ داد 10 برابر باید دیه و خسارت دهیم.

این فعال فرهنگی همچنین خواستار توقف فعالیت دولت‌مردان و نمایندگان مجلس در فضای مجازی شد و گفت: وزیر خارجه در اینستاگرام استعفا می‌دهد و فلان نماینده به‌جای اینکه به میان مردم بیاید و با آن‌ها حرف بزند، موضعش را در توئیت اعلام می‌کند! ما چرا برای اینکه بدانیم فلان نماینده چکار می‌کند باید به توئیتر وی مراجعه کنیم؟

مسئول ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس افزود: آقایان به‌جای آنکه در فضای مجازی جوسازی کنند بیایند با مردم حرف بزنند و ما نامرد هستیم اگر همین تریبون را در اختیار آنان قرار ندهیم.

انجوی‌نژاد همچنین خواستار تناسب تخصص و مسؤولیت مدیران شد و گفت: این مسئله باید تبدیل به یک قانون شود تا مدیران شهری براساس تخصص لازم انتخاب شوند و شاهد نباشیم که یک دامپزشک شهردار شود!

وی بار دیگر رئیس‌جمهور و وعده‌هایش را خطاب قرار داد و گفت: آقای روحانی شما همچنان به «باید گفتن‌های» خود مشغول باش! ایرادی ندارد فقط کار و بودجه را به بچه‌های جهادی بسپارید تا آن‌ها اجراکننده باشند.

این فعال فرهنگی افزود: مدیریت غیرجهادی جز دروغ و وعده چیز دیگری در چنته ندارد و حاضر نیست از تفریح و گردشش بگذرد و به مردم کمک کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: