سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۳۹:۱۵
کد خبر: ۱۲۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
سرهنگ خسروانی خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز از کمک 10 میلیارد ریالی خیرین شیراز و مهندس رضا نوذری مدیر عامل شرکت بازار گستر پگاه جنوب کشور به سیل زدگان شهرک سعدیه شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تنویر از شیراز، سرهنگ مرتضی خسروانی صبح امروز در جمع هیات بازدید کننده از منطقه سیل زده شهرک سعدیه در شرق شیراز، اظهار داشت: بسیج بی­ریا، بدون توقع و صبور در برابر طعنه­ها در همه حوادث غیر مترقبه در هرجای کشور پرچم­دار امداد رسانی و یاری به مردم عزیز کشور است.

خسروانی گفت: در راستای کمک به سیل زدگان شهرک سعدیه شیراز به همراه سرهنگ سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر و مهندس رضا نوذری مدیر عامل شرکت بازار گستر پگاه جنوب کشور ضمن بازدید از منازل دچار سیل و تفقد و دلجویی از آسیب دیدگان به تعدادی از آنان کمک نقدی شد.

وی بیان کرد: در این برنامه خیرخواهانه که جناب آقای زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت با بررسی میدانی و سنجش میزان خسارت مبلغی از ۵ تا ۱۰ میلیون ریال به صورت کارت هدیه به ­خانواده­های آسیب­ دیده از سیل شیراز اعطا شد.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) با تاکید بر اینکه استان فارس به عنوان معین استان لرستان در حادثه سیل اخیر انتخاب شده است، ادامه داد: با سازماندهی نیرو­های بسیج استان در صدد هستیم که به هموطننان خود در استان لرستان در زمینه­های مختلف اعم از تامین نیروی مورد نیاز و اقلام ضروری امداد رسانی کنیم که در این راستا مقرر شد رضا نوذری به نمایندگی از مردم فهیم شهر شیراز با حضور در شهر پل دختر به ۱۰۰ خانوار این شهرستان کمک نقدی کنند.

لازم به ذکر است که در مرحله نخست نیز مبلغ 500 میلیون ریال توسط مهندس رضا نوذری به نمایندگی از خیرین تقدیم مردم سیل زده سعدیه شده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: