کد خبر: ۱۲۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در مراسم روز پاسدار :
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت:عصبانیت دشمنان از سپاه به‌واسطه این است که سپاه خیمه انقلاب است لذا بعد از ولایت، سپاه مورد هجوم دشمنان قرار می‌گیرد.
به گزارش تنویر سپاه محمد رسول الله ؛ سرهنگ سیدحسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز  20 فروردین‌ماه در جشن ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار كه در این ناحیه برگزار شد، گفت: پاسداری برگرفته از مكتب امام حسین(ع) یك شغل نیست بلكه یک مسئولیت برای حراست همه جانبه از انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اقدامات اخیر آمریكا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عصبانیت دشمنان از سپاه به‌واسطه این است که سپاه خیمه انقلاب است لذا بعد از ولایت، سپاه مورد هجوم دشمنان قرار می‌گیرد.

حسینی با تأكید بر اینكه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از ارزش‌های انقلاب کوتاه نمی‌آید، گفت: رسالت پاسداران به دریافت حقوق و امکانات نیست حتی اگر امکانات هم نداشته باشند، باز مأموریت آن‌ها توقفی ندارد.

وی با اشاره به اینکه کارنامه سپاه در زمینه اقتصاد کشور درخشان است، افزود: ایجاد پالایشگاه، سدسازی، ساخت تونل، ستاره خلیج فارس و همچنین تولید بنزین و غیره از جمله خدمات سپاه به این كشور است و نشان می‌دهد سپاه تنها در زمینه تأمین امنیت و دفاع از كشور فعالیت نمی‌كند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با بیان اینكه امروز سپاه در چشم مردم عزیز است، گفت: امروز اکثر فرماندهان سپاه در مناطق سیل‌زده حضور دارند و در حال خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل هستند اما دشمنان انقلاب اسلامی، سپاه را به عنوان گروه تروریستی معرفی می‌كند و نشان می‌دهد كه چقدر سپاه خاری در چشم دشمنان ماست.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از دو نفر  پاسداران نمونه سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز تجلیل به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: