آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸
فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:
سردار غیاثی گفت: علاوه بر تیم های مهندسی، یک تیم پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و یک آشپزخانه با ظرفیت پخت ۳۰۰۰ پرس غذای گرم توسط سپاه فجر فارس در استان خوزستان استقرار یافته اند.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی در حاشیه بازدید از نیروها و تجهیزات مهندسی سپاه فارس در استان خوزستان، گفت: نیروهای جهادی سپاه و بسیج فارس به همراه تجهیزات و ماشین آلات مهندسی سپاه فجر به منظور امداد رسانی به مردم سیل زده، تسهیل فرآیند اسکان مردم در مناطق امن در صورت نیاز و ترمیم سیل بندها در استان خوزستان مستقر شده اند. 
وی با بیان اینکه سپاه فجر تا پایان فرآیند امدادرسانی و خدمت رسانی در کنار مردم آسیب دیده خوزستان خواهد بود، گفت: نیروهای جهادی سپاه و بسیج فارس در منطقه ای به وسعت ۴۰۰ کیلومتر مربع در غرب اهواز و با جمعیت ۳۵ هزار نفر در حال خدمت رسانی و امدادرسانی به مردم هستند.
 فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سپاه فارس برای خدمت رسانی و امداد رسانی به مردم آسیب دیده از سیل آمادگی کامل دارد، گفت: علاوه بر تیم های مهندسی، یک تیم پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و یک آشپزخانه با ظرفیت پخت ۳۰۰۰ پرس غذای گرم توسط سپاه فجر فارس در استان خوزستان استقرار یافته اند.
 وی خاطرنشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان در خط مقدم امدادرسانی و خدمت رسانی به آسیب دیدگان سیل در کشور حضور فعال دارند.
 سردار غیاثی با تجلیل از روحیه جهادی و ایثار پاسداران و بسیجیان فارس، گفت: نیروهای مهندسی سپاه فجر و گروه های جهادی بسیج فارس بصورت همزمان در حال امدادرسانی به مردم سیل زده در استان های لرستان و خوزستان هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: