گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
جانشین فرمانده سپاه سپیدان:
سرهنگ دوم پاسدار سید مسعود هاشمی اقدام نابخردانه و خصمانه آمریکا علیه ایران را ناشی از شکست های پی در پی آمریکا در منطقه خاورمیانه دانست.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان و در خجسته سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار و در دیدار حماسی و همدلی مسئولین ادارات شهرستان سپیدان با پرسنل سپاه ناحیه؛ سید مسعود هاشمی بیان جانشین ناحیه طی سخنانی بیان داشت: آمریکا در یک اقدام خصمانه و نقض قوانین بین المللی سپاه را در لیست تروریست ها قرار داده است، در حالی که خودش مرکز تولید و تکثیر و تجهیز تروریست های تکفیری است و به تعبیر امام راحل(ره) تروریسم بالذات است.

هاشمی بیان بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار دارد که چهل سال مجاهدت و مبارزه با جدایی طلبان و منافقین کوردل و حضور مقتدرانه در دوران دفاع مقدس و مبارزه با گروه تروریستی پژاک در شمال غرب کشور و با اشرار در جنوب شرق کشور خودش قربانی تروریسم است و پرچمدار مبارزه با تروریسم جهانی است.

جانشین فرمانده سپاه سپیدان بیان داشت: سپاه بساط خلافت خودخوانده داعش، این مولود آمریکا را در عراق و سوریه جمع کرد و کشور سوریه را از چنگال صدها گروه مسلح معارض نجات داد و طرح های آمریکا در خصوص بالکانیزه شدن منطقه را ناکام گذاشت تا جایی که خود ترامپ اعتراف کرد هفت تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کردیم ولی چراغ خاموش فرود می آئیم.

وی در ادامه بیان داشت: سپاه مقتدر و مظلوم در کنار مردم با محرومیت زدایی و مردم یاور و در کنار دولت و با اتحاد و همبستگی در میدان خواهد بود و از رجزخوانی و پارسهای ترامپ گاوچران عقب نشینی نخواهد کرد.
هاشمی بیان در خاتمه گفت: این اقدام آمریکا یک عملیات روانی است که فقط با هدف تضعیف سپاه انجام شده است، که با اتکاء به پروردگار و تحت فرامین مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته قدرتمند و بازیگر فعال منطقه ای و بازوی توانمند نظام و انقلاب در تحقق ارزش ها و آرمان ها به پیش خواهد رفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: