کد خبر: ۱۲۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
فرمانده سپاه لامرد در گردهمایی پاسداران و جانبازان
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای حرکت انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نیروی قدرتمند تمام تلاش خود را به‌منظور تحقق تمدن نوین اسلامی و آرمان امام راحل انجام می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی سپاه لامرد، سرهنگ حسن عبدالله زاده که در گردهمایی جانبازان، پیشکسوتان جهاد و شهادت و پاسداران شهرستان لامرد سخن می‌گفت با اشاره به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای حرکت انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نیروی قدرتمند تمام تلاش خود را به‌منظور تحقق تمدن نوین اسلامی و آرمان امام راحل انجام می‌دهد.
وی افزود: امروز دشمن به‌خوبی متوجه این موضوع شده است و دست به چنین اقداماتی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌زند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: دشمن چند سال گذشته نیز نیروی قدس سپاه را تحریم کرد و یا قانون کاتسا تصویب نمود اما با این اقدامات نه‌تنها نیروهای مقاومت در سطح منطقه افزایش پیدا کرد بلکه آمریکا روزبه‌روز شکست‌های سنگین در سطح منطقه متحمل شد.
سرهنگ عبدالله زاده تصریح کرد: اقدام شورای امنیت ملی کشور در تروریستی خواندن آمریکا و همدستان آن بسیار خوب و به هنگام بود.
وی ادامه داد: امروز 175 پایگاه آمریکا در سطح منطقه در تیررس موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی قرار دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب روزبه‌روز به حزین شدن آمریکا نزدیک‌تر می‌شویم.
عضو شورای تأمین شهرستان لامرد خاطرنشان کرد: ناوهای آمریکایی اگر بخواهند نزدیک شوند، توسط نیروی دریایی سپاه مجبور و موظف شده‌اند که مکالمه فارسی داشته باشند.

سرهنگ عبدالله زاده اضافه کرد: امروز سپاه استوارتر از هر زمان دیگری بازوی ولی‌فقیه خواهد بود و به‌خوبی به وظایف خود عمل کرده است به همین دلیل است که مورد بغض و کینه دشمنان قرارگرفته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد از تدوین کتاب نقش رزمندگان لامرد در هشت سال دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: مقدمات تدوین این کتاب آغازشده است زیرا باید یک اثر ماندگار از رزمندگان لامرد در عملیات های مختلف هشت سال دفاع مقدس داشته باشیم.
وی در خصوص ارسال محموله‌های کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده کشور نیز گفت: علاوه بر اعزام نیروهای جهادی بسیج، تاکنون دو محموله کمک‌های مردمی به ارزش 750 میلیون ریال به مناطق سیل‌زده کشور ارسال‌شده است که در 4 روز آینده نیز محموله سوم ارسال می‌شود.
این مقام نظامی در لامرد اضافه کرد: جشن‌های ازدواج آسان همزمان با میلاد امام عصر (عج) در 2 نقطه شهرستان برگزار می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: