پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۲۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
فرمانده ناحیه بسیج احمد بن موسی(ع) شیراز:
سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه بسیج احمد بن موسی(ع) شیراز در مراسم گرامیداشت ولادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و روز پاسدار، سپاه را بازوی توانمند نظام و خانه قرار محرومان و مستضعفین خواند.

به گزارش خبرگزاری تنویر از شیراز، سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ولادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و روز پاسدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت امام حسین(ع) اظهار داشت: سپاه همواره بازویی توانمند برای حل مشکلات درونی و بیرونی کشور و خانه قرار محرومان و مستضعفان دنیا است.

سرهنگ خسروانی با بیان اینکه با گذشت چهار دهه از انقلاب، نظام اسلامی در همه زمینه­ها رشد و پیشرفت حیرت انگیزی داشته است گفت: سپاه پاسداران در همه عرصه­های علمی سرعت رشد بالایی داشته است و موتور پیش­برنده انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه پاسداری از دین و انقلاب وظیفه همه دلسوزان به نظام است، افزود: همه کسانی که برای رشد و اعتلای فرهنگ انقلاب و نظام در هرجای دنیا مشغول به فعالیت می­باشند پاسدار هستند.

خسروانی گفت: فرهنگ پاسداری معنای عامی دارد که شامل همه جان برکفان انقلاب اسلامی می­شود و یک معنای جهان شمول دارد و دیگر فقط به لباس سبز پوش­های جان برکف اطلاق نمی­شود بلکه گاهی می­بینیم در دورترین نقطه دنیا صاحب اندیشه­ای آزاد و دلسوز نسبت به محرومان دنیا، به حمایت از نظام و انقلاب اسلامی قلم می­زند و به گسترش و دفاع از فرهنگ انقلاب می­پردازد که این خود نوعی پاسداری از این نظام و انقلاب است.

فرمانده ناحیه بسیج احمد بن موسی(ع) شیراز در واکنش به اقدام دولت آمریکا در خصوص قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه­های تروریستی، تاکید کرد: این اقدام آمریکایی­ها قبل از اینکه فشاری به سپاه وارد کند برای نظامیان آمریکایی در منطقه ترس و وحشت ایجاد خواهد کرد و در رفتار خود در منطقه تجدید نظرهایی خواهند داشت و آزادی عمل اندک خود را در منطقه نیز از دست خواهند داد چرا که سپاه هم به آمریکایی­ها به عنوان گروه تروریستی نگاه خواهد کرد و تمام حرکات نیروهای آمریکایی در منطقه را با حساسیت بیشتری دنبال خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: