شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۲۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
دیدار صمیمانه با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس :
به گزار تنویر زرقان به مناسبت روز پاسدار کارکنان سپاه ناحیه زرقان با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس دیدار کردند.
به گزارش تنویر زرقان مورخ پنجشنبه 22/1/1398 به مناسبت روز پاسدار کارکنان سپاه ناحیه زرقان با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس دیدار کردند. در این دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت : سپاه عامل اقتدار و امنیت برای کشور و عامل وحشت و ترس برای دشمنان است .
وی گفت آنچه که باعث می شود سپاه اقتدار داشته باشد ، معنویت و اعتقادات آن است . علاوه بر ساخت  تهیه ادوات جنگی ، آموزش های نوین نظامی در سپاه، اخلاق و معنویت سپاهیان اسلام سبب می شود که در اقتدار رتبه اول را داشته باشد .
این مقام مسئول در سپاه افزود : امام حسین(ع) ، حضرت ابوالفضل العباس(ع)   و امام سجاد(ع) الگوهای نیکو برای پاسداران هستند و این تاسی گرفتن از این بزرگواران و الگو گرفتن از صحنه های عاشورا عامل شده است که به احسن وجه عزیزان ، در سپاه جانبازی ، جانفشانی و ایثارگری می کنند در خط مقدم مبارزه حق علیه باطل حتی در خارج از مرزها حضور داشته باشند .
 حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده در پایان سخنان خود تاکید کرد : این اقدام نابخردانه ترامپ در روهای گذشته و موضع گیری بر علیه سپاه گرچه نشان از ذات خبیثانه و دشمنی او با ایران اسلامی بود ؛ اما همین اقدام او سبب اتحاد ، انسجام و همدلی مردم با یکدیگر شد زیرا سپاه نهادی انقلابی و برخاسته از خود مردم است و محبوبیت این نهاد همچنان که در گذشته بود اکنون دوچندان شد ؛ چرا که خاری در چشمن دشمنان مظلومان جهان است .
همچنین در پایان این دیدار ، آن دسته از پاسدارانی که در بازرسی های سالهای 96 مورد تشویق قرار گرفته بودند لوایح خود را از دست حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده دریافت کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: