کد خبر: ۱۲۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
به مناسبت روز پاسدار
همزمان با روز پاسدار، مهندس عباس ملک زاده شهردار صدرا به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا با حضور در ناحیه مقاومت سپاه محمد رسول الله شیراز ضمن دیدار با سرهنگ حسینی فرمانده این ناحیه از تلاش ها و خدمات سپاه در خدمت به مردم و دفاع از ایران اسلامی تجلیل کردند.
به گزارش تنویر ناحیه ؛ سرهنگ سید حسین حسینی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز در این دیدار گفت: مجموعه سپاه همواره مورد هجمه دشمنان و منافقین داخلی  وخارجی  قرار داشته است زیرا سپاه ستون اصلی انقلاب است و اگر سپاه ضعیف گردد ممکن است کشور هم دچار ضعف گردد.

اما جوانان انقلابی و پرشور ما در این سالها نشان داده اند سپاه هر روز قوتی تر از گذشته به کار و دفاع خود از میهن عزیز ادامه می دهد.

حسینی خاطر نشان شد: مجموعه سپاه با توجه به توانایی ها ی مختلفی که دارد در تمام زمینه ها حضور یافته و به مردم کمک می کند همچون موضوع سیل و زلزله که سپاه از همان ساعات نخستین در مناطق مورد نیاز حضور یافته و با تمام تجهیزات به مردم خدمت رسانی می کنند.

مهندس ملک زاده شهردار صدرا در این دیدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ستون های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و از ابتدای پیروزی انقلاب همواره در خدمت مردم و دفاع از کشور بوده اند و اگر سپاه نبود اکنون آرامش و امنیت در کشور نبود.

وی افزود: ما مسئولان در هر پست و مقامی همواره می بایست از خدمات جانبازان ، پاسداران، بسیجیان و شهدای عزیز که در دوره های مختلف از کشور دفاع کرده و با خون خود امنیت را به مردم هدیه داده اند همواره یاد کنیم و به آنها احترام بگذاریم زیرا ما مدیون این عزیزان هستیم.





نام:
ایمیل:
* نظر: