آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
فرماندار کازرون:
به گزارش تنویر کازرون پیش از ظهر دیروز فرماندار کازرون و جمعی از مدیران ادارات و نهادها به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران در ناحیه مقاومت بسیج کازرون حاضر شدند و این روز را گرامی داشتند.

 

سرهنگ شهرام افشاریان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان، اظهار داشت: این مکان قدمگاه و منتسب به شهدای عزیز شهرستان است.

 

در ادامه داریوش دهقان، فرماندار کازرون اظهار داشت: عرض ارادت به سپاه، عرض ارادت به ارزش‌های انقلاب اسلامی است. هرجا نقاط قوتي وجود دارد، دشمن آنجا را بمباران می‌کند. امروز هم که دشمن بسیج و سپاه را آماج حملاتش قرار داده است به این دلیل است که این مجموعه‌ها نقاط قوت انقلاب اسلامی‌اند.

 

تاسیس سپاه از 15 خرداد  سال42  بوده است. روزی که امام(ره) حرکت خود برای تحقق انقلاب  آغاز کرد.

 

کشورهای دیگر مثل مصر اگر از تجربه انقلاب اسلامی استفاده می‌کرد، امروز انقلابش موفق میشد.اشتباه استراتژیک اخوان المسلمین، موجب شد انقلابشان که حاصل خون‌های زیادی بود، شکست بخورد.

 

البته موارد تقریبا مشابهی داریم که از تجارب و کمک‌های ایران اسلامی استفاده کرد و موفق شد و آن کشور سوریه بود که با بهره گیری از تجربه انقلاب اسلامی توانست مقابل استکبار جهانی بایستد.

 

سپاه سنگ بنایی بود که آن زمان درک تاسیس آن از سوی امام خمینی ره برای سایرین به خوبی وجود نداشت اما امروز پاسداری همه جانبه سپاه از انقلاب اسلامی نشان داد که این اقدام چقدر هوشمندانه بوده است.

 

اجازه ندهیم دشمنان از غفلت ما سو استفاده کنند و این نهاد مقدس و ارزشمند را تخریب کند.

 

همه ما و هرکسی برای خدمت به این مردم و نظام گام بردارد یک سپاهی است و من هم یک سپاهی ام.

نام:
ایمیل:
* نظر: