پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۹:۵۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری:
برنامه های متنوع گرامیداشت هفته معلم با حضور فرهنگیان بسیجی شهرستان جهرم در طول آن هفته، برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، بزرگداشت هفته معلم نامگذاری شده است. 

از همین رو سرگرد پاسدار مهدی قناعتیان مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم در مصاحبه ای با تنویر آن شهرستان، از برگزاری برنامه های متنوع آن کانون مقاومت بسیج، جهت ارج نهادن به مقام معلم و تقدیر از زحمات ایشان، خبر داد. 

سرگرد قناعتیان اظهار داشت: هشت عنوان برنامه در هفته معلم توسط کانون بسیج فرهنگیان جهرم با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان به اجرا گذاشته خواهد شد. 

وی برگزاری محفل انس با قرآن و تقدیر از فعالان قرآنی آن مجموعه با حضور ریاست اداره آموزش و پرورش را اولین برنامه آن هفته نام برد که با حضور معلمین و اعضای کانون بسیج فرهنگیان به اجرا گذاشته خواهد شد. 

  قناعتیان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از برگزاری مسابقه غیر حضوری کتابخوانی از آثار استاد مطهری بین فرهنگیان بسیجی خبر داد. 

مسئول کانون بسیج فرهنگیان جهرم حضور دسته جمعی و منسجم فرهنگیان بسیجی در نماز دشمن شکن جمعه را از دیگر برنامه های این هفته اعلام داشت. 
وی از دیگر برنامه های کانون بسیج فرهنگیان را دیدار و نشست صمیمی شورای کانون بسیج فرهنگیان با فرمانده سپاه جهرم نام برد و افزود: این برنامه با موضوع همدلی و همبستگی در اجرای برنامه های مختلف سال جاری، رفع موانع و مشکلات پیش رو برگزار خواهد شد . 

وی از جمله برنامه های محوری این هفته را گردهمایی سیاسی بصیرتی و نشست مشترک حلقات شجره طیبه صالحین به همراه بازدید از منطقه اقتصادی ویژه جهرم بیان نمود. 
  سرگرد قناعتیان ضمن پاسداشت خون مطهر شهدای ایران اسلامی، دیدار با دو خانواده شهید فرهنگی و تجلیل از ایشان را از دیگر برنامه های مهم این هفته برشمرد. 

 قناعتیان از برگزاری نشست روشنگری در سالن اجتماعات شهرداری با حضور معلمین فرهیخته خبر داد و افزود: دیدار با خانواده شورای کانون و فرماندهان پایگاه و تقدیر از زحمات ایشان، از دیگر برنامه های متنوع این هفته مبارک می باشد. 


تشریح برنامه های هفته معلم در جهرم

نام:
ایمیل:
* نظر: