آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
حجت الاسلام پورغلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد با اشاره به اینکه از 12 اردیبهشت تا 18 اردیبهشت همین ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است سپاه به عنوان مجموعه ای تا ثیرگذار درکشور وظیفه دفاع از نظام را درکنار دیگر نیروهای مسلح بر عهده دارد که هفته عقیدتی سیاسی بهترین فرصت برای تبیین ارزشها انقلابی و ترویج فرهنگ تعلیم و تربیت دینی است .

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام پورغلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد با اشاره به اینکه از 12 اردیبهشت تا 18 اردیبهشت همین ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است سپاه به عنوان مجموعه ای تا ثیرگذار در کشور وظیفه دفاع از نظام را درکنار دیگر نیروهای مسلح بر عهده دارد که هفته عقیدتی سیاسی بهترین فرصت برای تبیین ارزشها انقلابی و ترویج فرهنگ تعلیم و تربیت دینی است .

وی تصریح کرد: رسالت سپاه در دفاع از ارزشها و پاسداری از انقلاب اسلامی است نهادی که میخواهد از انقلاب اسلامی پاسداری کند باید مباحث اعتقادی دینی و معارف اسلامی سرلوحه آموزش باشد . به همین منظور سپاه از ابتدای تشکیل به شاخصه های اعتقادی و دینی توجه ویژه داشته است .

حجت الاسلام پور غلام اظهار داشت . سپاه علاوه براینکه مجموعه ای نظامی است و با سازکارهای مربوطه به خود در عین حال مجموعه ای اعتقادی هم هست و مجموعه ای که می خواهد از انقلاب پاسداری کند باید به بعد معنوی و اعتقادی توجه بیشتری کند .

پور غلام در تشریح برنامه های عقیدتی گفت : کلاسهای عقیدتی در طول سال اجرای طرح مباحث اخلاقی و بیان مسائل شرعی و احکام دینی مباحث قرآن جزء و وظایف مجموعه عقیدتی و سیاسی است که از آغاز تا کنون این مجموعه کارهای ارزنده است انجام داده یکی دیگر از رسالت های نمایندگی ولی فیقه در سپاه تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری و تبدیل آن به گفتمان رایج است امسال نیزبا توجه به گام دوم انقلاب و بیانیه مقام معظم رهبری مفاد آن را سرلوح برنامه ها قرار می دهیم .

وی از اعزام پاسدارانی که به دوره های عقیدتی ، در شیراز مشهد وقم در طول سال خبر داد و گفت در طول هفته عقیدتی برنامه های متنوعی برگزار می شود از جمله دیدار با امام جمعه فیروزآباد عطر افشانی و گلباران قبور شهدا ، دیدار با خانواده معظم شهدا معلمان ومربیان مسابقات فرهنگی ، کوهپیمایی و بسیجیان و پاسداران همایش حکمت مطهر ، با هدف تشریح اندیشه های شهید مطهری برگزاری مسابقه کتابخوانی ، مکالمه نویسی ، محافل انس با قرآن با توجه تقارن این هفته با ماه مبارک رمضان .

نام:
ایمیل:
* نظر: