کد خبر: ۱۲۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت: کارگران واحد‌های تولیدی و کارخانجات به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ اقتصادی علیه دشمن نقش آفرینی می‌کنند.

علی حسین رعیتی فرد ،مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور روز یکشنبه در یادواره 300 شهید کارگری استان قزوین در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر الوند افزود: کارگران در شرایط حساس کنونی باید با تلاش ویژه از خود مجاهدت نشان داده و اجازه ندهند که تولید و رونق اقتصادی کشور از حرکت باز بماند.
وی اضافه کرد: امروز کارخانجات و واحد‌های تولیدی ما یک سنگر در مقابل جنگ اقتصادی دشمن هستند و همه مسئولان باید تلاش کنند تا این سنگرها حفظ شوند.
رعیتی فرد به جنگ های جدید دشمنان نظام و انقلاب اسلامی پرداخت و توضیح داد: شایعه پردازی در سخنان امام جمعه، فرماندهان سپاه و مسئولان کشور تاکتیک دشمن است تا نیروهای انقلابی را از حرکت باز دارد.
این مسئول همچنین گفت: دشمن در جنگ اقتصادی تلاش می کند تا با ایجاد شک و تردید در دل مردم انگیزه حرکت و انقلابی بودن را از مردم سلب کند و در این راه ها از همه ابزارهای فرهنگی استفاده می کند.
وی در مورد مشکلات معیشتی جامعه نیز اظهار داشت: گرچه کشور در حال حاضر با مشکلات فراوان اقتصادی مواجه است، اما دشمن دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم است و مدام می گوید مردم ایران فقیر هستند و به کمک ما نیاز دارند تا این گونه هرگز فکر تولید و رونق نبوده و به فکر وابستگی باشیم.
رعیتی فرد به جنگ تبلیغاتی دشمنان علیه نظام در شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام و انقلاب به وسیله شبکه های اجتماعی و خبرگزاری های کذاب به دنبال تردید انداختن در دل مردم انقلابی هستند و نباید شک کرد که اگر تردید کنیم مشکلات تازه شروع می شود.
رییس سازمان بسیج کارگری در ادامه سخنان خود با اشاره به نفوذ مبانی و ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران خارج از مرزهای کشور، گفت: امروز عمق پیام انقلاب اسلامی در لازقیه و بندر مدیترانه است و دشمن هرگز فکر نمی کرد تا این حد انقلاب اسلامی پیشرفت کند.
رعیتی فرد در بخش دیگری از صحبت های خود به همت والای شهدای کارگری در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در سال 59 نیروها و ادوات جنگی ما بسیار ضعیف و فقیر بود و حتی توان ساخت سیم خاردار نداشتیم اما کارگران با انگیزه انقلابی توانستند در مقابل دشمن ایستادگی کنند و از خود همت همه جانبه گذاشتند.
این مسئول در ادامه گفت: مقام معظم رهبری از زمانی که شبیخون و ناتوی فرهنگی را به مردم انقلابی ایران هشدار داد، دشمن مجددا برای ضربه زدن به پیکره انقلاب اسلامی جنگ اقتصادی را درپیش گرفته است که اگر روحیه انقلابی را در پیش بگیریم در این عرصه نیز بر دشمن پیروز خواهیم شد.
وی در پایان یاد و خاطره شهدای کارگری را گرامی داشت و گفت: امروز همه ما مدیون 14 هزار شهید کارگری در کشور هستیم و باید همواره دستاورد شهدا را به بزرگی یاد کرده و قدردان باشیم.
انتهای پیام /*



مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: