کد خبر: ۱۲۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
همزمان با سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی ، سازمان بسیج سازندگی استان فارس با صدور بیانیه ای فرا رسیدن این روز را تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی استان فارس،  همزمان با فرارسیدن ۱۷ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی، سازمان بسیج سازندگی استان فارس با صدور بیانیه ای تشکیل این سازمان را از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی دانست  که می توان از آن به‌عنوان نماد حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و  مهم کشور یاد کرد.

در این بیانیه آمده است:

۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ یادآور یکی از تدابیر تاریخی، آینده‌نگری و دوراندیشانه امام خامنه (مدظله العالی) بوده که بر تارک آن نام بسیج و بسیج سازندگی درخشنده و الهام‌بخش است.

تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و  مهم کشور است

بحمدالله سازمان بسیج سازندگی در دوران خدمت خود توانسته با  فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین گام ‌های بزرگ و پر افتخاری را بردارد.

بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی جوانان ایران اسلامی است و  توانسته با تفکر جهادی در عرصه های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

این سازمان امروز پس از گذشت بیش از 18 سال از عمر خود با درک شرایط کشور و نیاز به حمایت از اقتصاد منهای نفت، حرکت در مسیر حمایت از تولید و کالای ایرانی را رسالت اصلی خود می داند و با تمام توان خود برای تحقق این اصل مهم و مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا حرکت خواهد کرد.

تردیدی نیست عملیات روانی و هجمه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان و استکبار جهانی و بدخواهان داخلی علیه این سازمان ، در حقیقت مقابله باصلابت، موفقیت و نقش‌آفرینی تعیین‌کننده و مخلصانه جهادگران در صحنه‌ محرومیت زدایی و استقلال کشور بوده که بحمدالله با هوشمندی و بصیرت ملت فهیم ایران اسلامی، عقیم و ناکارآمدی آن بر همگان روشن و مشخص شده است.

امروز بسیج سازندگی  با تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، باحضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و بابصیرت خود، تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و همچنان هوشمندانه در صحنه‌ خدمت رسانی به ملت شریف ایران با تبعیت از فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مجاهدت و تلاش مخلصانه داشته؛ که روز به روز نیز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی این یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) در بین جوانان ایران اسلامی باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: