پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۲۵:۵۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارسنجان خبر داد؛
12 اردیبهشت سالروز شهادت متفکر شهید علامه مرتضی مطهری، به جهت تکریم مقام معلم و ارزش علم به نام روز بزرگداشت مقام معلم و در سپاه و بسیج به نام هفته عقیدتی سیاسی نام گرفت

به گزارش تنویر ارسنجان حجت الاسلام «عادل فاطمی پویا» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: 12 اردیبهشت سالروز شهادت متفکر شهید علامه مرتضی مطهری، به جهت تکریم مقام معلم و ارزش علم به نام روز بزرگداشت مقام معلم و در سپاه و بسیج به نام هفته عقیدتی سیاسی نام گرفته است.

وی افزود: عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ارسنجان نیز جهت پاسداشت مقام رفیع شهید مطهری و ترویج افکار و اندیشه‌های آن استاد گرانقدر برنامه‌هایی را در سطح شهرستان و حوزه‌های مقاومت پیش بینی کرده است که از 12 الی 18 اردیبهشت ماه به اجرا در خواهد آمد.

این مسئول از اجرای 25 عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در شهرستان ارسنجان خبر داد و در تشریح اهم برنامه‌های پیش‌رو در هفته عقیدتی سیاسی بیان داشت: تجلیل از اساتید، مربیان و هادیان سیاسی در قالب همایش بزرگ یاد مطهر و با حضور مسئولان شهرستانی و سخنران کشوری در روز پنجشنبه از جمله مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

فاطمی پویا از برپایی نمایشگاه عکس و غرفه‌های جهاد و شهادت در حاشیه همایش بزرگ «یاد مطهر» خبر داد و افزود: برگزاری نشست‌های سیاسی با موضوع گام دوم انقلاب نیز از جمله برنامه‌ها خواهد بود.

وی متذکر شد: دیدار با خانواده‌های شهدای معلم، حضور در نمازجمعه و دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری محفل انس با قرآن و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست‌های سیاسی و عقیدتی و محافل روشنگری در سطح پایگاه‌های مقاومت از جمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته عقیدتی سیاسی است که در طول هفته به اجرا در خواهد آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: