آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
به مناسبت هفته معلم؛
به گزارش تنویر، به همت بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی زنیب کبری (س) کازرون (دانشگاه فرهنگیان)، یادواره 9 شهید دانشجو- معلم این شهرستان  با حضور دانشجو- معلمان، خانواده شهدا، اساتید و جمعی از مسئولان در این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون در این یادواره با گرامی داشت مقام شهید مرتضی مطهری، اظهار داشت: علامه شهید مطهری (ره) که این ایام به نام و یاد این استاد بزرگوار می باشد نقش به سزایی در شکل گیری نرم افزار انقلاب داشته اند.
وی شهید مطهری را شهید راه علم و آگاهی دانست و تاکید کرد: نسل جوان اگر می خواهد با اسلام و مبانی انقلاب اسلامب آشنا شود می بایست آثار این استاد را مطالعه کند.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های دشمن برای نابودی انقلاب و اسلام، گفت: سرویس های اطلاعاتی غربی با هدف ارائه نسخه خشن از اسلام و نابودی اسلام واقعی و انقلابی، داعش را ایجاد کرده و حمایت کردند اما با مجاهدت مدافعان حرم متشکل از  جبهه مقاومت، نتوانستند به هدف خود برسند.
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون با بیان اینکه ایران محور مقاومت است، خاطرنشنان کرد: دشمن دست از دشمنی خود با ما برنمی دارد و همیشه در حال توطئه و خرابکاری است.
وی با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی در بسیاری از شاخصه ها، جزو کشورهای طراز اول منطقه و حتی جهان است.
محمدی ، اولویت کشور را برطرف کردن مشکلات اقتصادی دانست و عنوان کرد: وابستگی اقتصاد به نفت، نگاه به خارج و بی توجهی به ظرفیت های درونی، بودجه بندی معیوب و نامتوازن و سیاست های غلط اقتصادی از جمله مشکلات ما در حوزه اقتصاد است.
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون افزود: راه حل مشکلات اقتصادی نه در گروه مذاکره با امریکا، بلکه توجه به توان داخلی و  اجرای صددرصدی سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی است.
روح انگیز طیبی رئیس دانشگاه فرهنگیان نیز در این یادواره با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا یک طرح راهبردی و ابتکاری قابل تحسین و ناشی از باوری عمیق و راستین است، اظهار داشت:  یادواره شهدا می تواند ضمن تکریم خانواده معظم شهدا و اهتزاز علم شهدا و زنده نگه داشتن سیره و راه افتخار آمیز تابناک آنان روحیه مقاومت ،ایثار و حماسه را در جامعه جاری و ساری کرده و در عرصه بازدارندگی، اقتدار و آمادگی ملت ایران در مصاف با دشمن و هجوم بی وقفه قدرت های استکباری را به جهانیان آشکار و نمایان می سازد.
وی بیان داشت: شهدا همیشه زنده هستند و کشور را خون شهدا و دعای مادران این شهیدان و رزمندگان اسلام نگه داشته است در واقع آنها ستون هایی هستند که تفاوت ما را با دیگر کشور ها نشان می دهند.
طیبی یادآور شد: مردم نجیب ما با وجود مشکلات بسیار در کمال امنیت در کشور زندگی می کنند که آن هم به سبب وجود خون شهیدان و دعای خانواده های آنها و صد البته وجود رهبر فرزانه و دانا است .
رئیس دانشگاه فرهنگیان کازرون تصریح کرد: شهادت که نتیجه سلامت روان،روحیه شجاعت و انتخاب آگاهانه است مقاومت و پویایی  جامعه را به دنبال دارد.
روایتگری حجت الاسلام مجتبی شفیعی، اجرای سرود حماسی، قرائت دلنوشته توسط معصومه گلستان خواهر شهید عبدالرسول گلستان و قرائت شعر و دکلمه خوانی توسط دانشجویان بسیجی آرزو اکبرزاده و بنت الهدی پورولی از دیگر برنامه های این یادواره بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: