پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۳۶:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
اولین جلسه عملکردی تیم های تذکر لسانی رضویون قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در ده روز نخست ماه مبارک رمضان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز؛ حجت الاسلام علی اکبر انصاری استاد حوزه علمیه شیراز در جمع  عامران به معروف و ناهیان منکر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: معروف یعنی زیبایی های دین و منکر یعنی آنچه که زشت است. 
این استاد حوزه با اشاره به سخن رسول اکرم(ص) فرمودند: عامران به معروف و ناهیان منکر خلیفه های خدا روی زمین هستند.
حجت الاسلام انصاری ادامه داد: اگر کلام الله مجید را به دقت مطالعه کنیم کلامی جز امر به معروف و نهی از منکر است.
 وی عامران به معروف و ناهیان از منکر  را در تیم خدا دانست و افزود: عامران به معروف و ناهیان از منکر قدر نعمت و جایگاه را بدانند چرا که قطعا جزء رستگار شدگان هستند.
استاد حوزه علمیه شیراز، عامران به معروف و ناهیان منکر ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: این افراد برای خود خوب می خواهند و تلاش دارند که اطرافیان آنها هم خوب شوند، لذا این تیم قوی، متذکر لسانی است که وظیفه همگانی را انجام می دهند.
وی ادامه داد: اکثر افراد یا جاهل هستند یا غافل که باید عامران به معروف و ناهیان منکر این افراد را با زبان نرم آگاه کنند.
وی در پایان اذعان داشت: عامران می توانند با سکوت در مقابل برخی سخنان و بعضی مواقع با ترک کردن محل گناه می توانند نارضایتی خود را اعلام کنند که این خود نوعی امر به معروف و نهی از منکر است.
فعالیت عامران به معروف در ماه مبارک رمضان
عبدالمجید طغرایی مسوول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به تشکیل تیم های معروف و منکر ویژه ماه مبارک رمضان گفت: افراد آموزش دیده جهت تذکر به واحد های صنفی و افراد متخلف که حرمت ماه مبارک رمضان را نگه نمی‌دارند در حال فعالیت هستند.
طغرایی به یک نگاه کوتاه آلوده افراد که می تواند زمینه ساز برای گناه های باشد که شیطان رجیم برای آن برنامه ریزی می کند افزود: هر فرد باید به قوه فرقان دست پیدا کند تا خود تشخیص دهد چرا که دین شیطان این است که نفس انسان را از هر قیدی از جمله واجب، مستحب، حرام و... آزاد کند.
وی ادامه داد: دشمن با نقشه های مختلف سعی در برچیدن نظام شیعی دارد و این وظیفه عامران به معروف  را دوچندان می کند زیرا باید روشنگری داشته باشند.
گفت: درست است که در دین اجباری نیست اما باید انسان ها را اهل تشخیص کنیم زیرا هر انسانی که به قوه تشخیص برسد رشد می کند و خودش راه درست را پیدا و انتخاب می کند.
طغرایی افزود: خداوند هدایت کننده است و عامران دعوت کننده هستند لذا عامران می بایست در امر به معروف و نهی از منکر مشکلات اقتصادی افراد هم مد نظر داشته باشند به امید اینکه به سهم خود احساس مسئولیت را در افراد به وجود آورده باشیم و سازمان شیطان را فروپاش کرده باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: