گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۲۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
جانشین سپاه فجر استان فارس در آیین رونمایی پایگاه افسر جوان:
ظرفیت های بسیار پویایی در بسیج دانش آموزی و دانش آموزان وجود دارد که می تواند موثر و تحول آفرین باشد و در استان پهناور فارس نمونه این استعداد ها کم نیستند که شناسایی،برنامه ریزی و تعریف کار، ارتباط گیری و ایجاد رقابت می تواند زمینه رشد و شکوفایی استعداد های دانش آموزان را فراهم آورد.
سردار یدالله بوعلی ضمن تبريک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و عرض خداقوت به همسنگران مجموعه فضای مجازی و بسیج دانش آموزی گفتند در فضای مجازی به نسبت گذشته فعالیت های بسیار خوبی صورت گرفته اما نسبت به نیاز و موضوع روز جامعه کم است.
ایشان افزودند: بستری که در اختیار سپاه و بسیج قرار گرفته بسیار وسیع و گسترده می باشد و در صورت انجام کار در این بستر می تواند بسیار موثر باشد و اقشار مختلف بسیج می بایست رشد مخاطبین‌ خود را محور تمام فعالیتهایشان قرار دهند نه آنکه با نگاه بهره‌برداری صرف با جامعه مخاطبشان رفتار کنند.
سردار بوعلی ادامه داد ظرفیت های بسیار پویایی در بسیج دانش آموزی و دانش آموزان وجود دارد که می تواند موثر و تحول آفرین باشد و در استان پهناور فارس نمونه این استعداد ها کم نیستند که شناسایی،برنامه ریزی و تعریف کار، ارتباط گیری و ایجاد رقابت می تواند زمینه رشد و شکوفایی استعداد های دانش آموزان را فراهم آورد.
وی با بیان اینکه ارتباط مستمر با دانش آموزان امری لازم و ضروری است و در صورت عدم انسجام ارتباط ،رابطه ها قطع خواهد شد افزودند: می بایست برای حفظ ارتباط با دانش آموز برنامه داشته باشیم چه از طریق برنامه ها و نشست های حضوری و چه از طریق سامانه ها  و برنامه های مجازی که قشر دانش آموز احساس این را بکند که مجموعه ای هست با برنامه و فعال که پیگیر ایشان هست و به این مجموعه اعتماد کند.
سردار بوعلی با اشاره به کشف و بهره برداری از استعداد ها گفت این کار را به صورت مستمر دنبال کنیم تا به مجموعه ای اثرگذار و جریان ساز تبدیل شویم.
نام:
ایمیل:
* نظر: