گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۲۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
همایش اولیاء و مربیان ویژه مدارس طرح شهید بهنام محمدی در یکی از مجموع مدارس هدف طرح ، در مدرسه فرشتگان واقع در اسکان عشایر برگزار گردید.
 برادر انصاری مدیر  تعلیم و تربیت ناحیه  ابتداء پیرامون طرح شهید بهنام محمدی مطالب و مسائلی را مطرح نمودند.
انصاری ضمن تقدیر از مدیر و مجموعه مدرسه فرشتگان در بحث تعامل خوب و قوی با مجموعه مربیان طرح در مدرسه ، افزودند که ارتباط و همگرایی و انسجام مضاعف  سه ضلع  مثلث خانه ، مدرسه و مسجد می تواند  ما را سریعتر به هدف مطلوب که همان تربیت نیروی مومن ، بصیر و توانمند در راستای پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی می باشد  برساند.
انصاری مربیان طرح را به مثابه فرشتگان نجات برای دانش آموزان دانستند و یادآور شدند که نهاد مقدس بسیج و سپاه ، همچون سایر ماموریتهای ذاتی خود در راستای خدمت به نظام اسلامی  ، امروز در عرصه جنگ فرهنگی نیز پیشگام است و ضرورت پیش برندگی و پیش روندگی  این حرکت ، اعتماد ،  همدلی و همراهی ارکان مدرسه و اولیاء و مربیان  با مربیان طرح می باشد.
انصاری موضوعاتی نیز  در باب تربیت اسلامی برگرفته از تعالیم وحی را مطرح و افزودند.
تنها راه علاج و مقابله با سبک زندگی و الگوی غربی ، که امروزه ذهن تمام دغدغه مندان تربیت اسلامی را درگیر کرده ، آشنایی و انس گرفتن با دستورات الهی و قرآن می باشد.
انصاری الگوی مقاومت و ایستادگی و صبر و سعه صدر را رمز موفقیت خانواده ها در شرایط بد امروز دانستند و گفتند که بی شک ، ایمان و تقوا به مثابه زره پولادینی می تواند فرزندان ما را از خطرات و آسیب های مفرط اجتماعی مصون و محفوظ نگه دارد. توجه خانواده ها به بعد روحانی و معنوی فرزندان از جمله موضوعات دیگری بود که به آن پرداختند و عنوان کردند که همانطور که رسیدگی به جسم و تن فرزند بیشترین دغدغه والدین هست بایستی به همان اندازه حساسیت در جهت تقویت روح و روان فرزندان مورد توجه قرار گیرد.
در پایان ، با توجه به فصل امتحانات ، موضوعاتی جهت موفقیت در این فصل برای والدین بیان کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: