جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۰۳:۵۴
کد خبر: ۱۲۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر گفت: رمز و راز ماندگاری سپاه برگزاری کلاس های قرآنی و معنوی می باشد.
به گزارش روابط عمومی سپاه بقیه ا...(عج)شیرازحجت الاسلام والمسلمین محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر در بازدید از کلاس های قرآنی ماه مبارک رمضان سپاه بقیه ا...(عج)شیراز بیان نمود:امروز بیش از هر دوره دیگری احتیاج به فهم،بصیرت و معرفت قرآن جهت رسیدن به هدایت می باشیم.
وی افزود:جلسات قرآن عاملی می باشند جهت هدایت و رسیدن به فرقان است که نتیجه آن تشخیص حق و باطل می باشد که بتوانیم با معرفت و با بصیرت همه چیز را به خوبی درک کنیم و در مسیر صحیح قرار بگیریم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با گرامی داشت یادو خاطره شهید حاج منصور بامداد تصریح نمود: امروز چیزی که لازم داریم درس گرفتن از تعصی و  وارستگی شهید می باشد که  الگوههای خوبی هستند خصوصا برای جوانان چرا که شهدا  جزء اخلاص و صداقت چیزی نداشت و بدون وابستگی به دنیا عنایت خداوند متعال را نسیب خود نمودنند.
وی اذعان نمود: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر در ماه مبارک رمضان با برگزاری بیش از 32جلسه قرآن، 10جلسه اخلاق،4جلسه قرآنی در بقاع متبرکه  همراه با سخنرانی اساتید استانی جهت افزایش سطح معنویت در بین کارکنان برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده در پایان ابراز کرد: جهت اثر بخشی کلاس ها همه کمک کنیم تا کلاس های معنوی وقرآنی خوبی داشته باشیم تا در برابر برنامه و شبهات دشمنان هیچ خطری و گزندی فردی و سازمانی نصیب ما نشود تا سپاه را به دست صاحب اصلی اش برسانیم.
همچنین سرگرد پاسدار شهاب احمدی مسئول عقیدتی سپاه بقیه ا...(عج) در گزارشی با بیان اینکه در طول ماه مبارک رمضان بیش از50 جلسه قرآنی و اخلاقی برای پایوران رسمی و وظیفه با هدف افزایش بصیرت دینی و انقلابی در این ناحیه در این ماه مبارک برگزار می گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: