گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
همزمان با سالروز عملیات بیت المقدس؛
مراسم گرامیداشت سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر عزیز در سپاه ناحیه سپیدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان غروب دیروز مورخ 98/03/04 مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر عزیز با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین ادارات، جمعی از رزمندگان عملیات غرورآفرین بیت المقدس و خانواده های معزز شهداء، پرسنل سپاه و روایان دفاع مقدس در حسینیه شهدای سپاه سپیدان با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی برگزار شد.

سرهنگ رستمی، فرمانده سپاه سپیدان سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را جاودانه و نصر عظیم الهی و نماد فرهنگ ایثار و مقاومت و یکی از صفحات برجسته و زرین تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: به تعبیر حکیمانه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تنها فتح خاک نیست بلکه فتح عالی ترین ارزش های اسلامی و انسانی است، و از همین منظر است که اینروز برای همیشه در تاریخ استقامت و ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی ماندگار شده است.

سرهنگ رستمی افزود: امروز امنیت میهن اسلامی ایران مدیون فداکاری ها و جانفشانی های جوانان بی ادعای این مرز و بوم است که صادقانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

وی گفت: وظیفه همه ماست تا با صیانت از خون شهداء و دفاع از حریم ولایت موجب خشنودی آنان شویم.
حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان در این مراسم گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر مرهون غیرت و جانفشانی های رزمندگان، جانبازان و بویژه شهداء است.
وی تصریح کرد: شهداء با پشت سر گذاشتن تمام دارایی های خود بسوی معبود شتافتند و امروز زندگی، حیات و امنیت جامعه که ملموس میباشد بخاطر رشادت ها و شهادت های مظلومانه شهداست.
وی تأکید کرد: قدردان رشادت ها و جوانمردی های شهداء هستیم و از خداوند می خواهیم ما را ادامه دهنده راه شهداء قرار دهند.

در این همایش، فرماندار سپیدان هم با بیان اینکه حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از درخشان ترین برگ مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام است، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای گرانقدر عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد سندی جامع از توان، ایثار و پایداری انقلاب اسلامی است که مانند نگین تابناک در تاریخ سراسر افتخار هشت سال دفاع مقدس می درخشد.

جوادی جهرمی افزود: سوم خرداد ماه فرصت مناسب و گرانبهایی برای واکاوی و بازشناسی حماسه عظیم ملتی است که با هدایت و حمایت رهبر انقلاب اسلامی و با ایثار و مقاومت رزمندگان غیور میهن اسلامی،شکست ناپذیری و سلطه گری قدرت های جهانی بویژه آمریکای جنایتکار را باطل و برتری ایمان و اراده ملت استوار ایران را بعنوان یکی از عبرت های بزرگ تاریخ معاصر نشان دهد.

در ادامه این مراسم از سه نفر از راویان دوران دفاع مقدس اعزامی با کاروان های راهیان نور شهرستان با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.
اجرای گروه سرود مدرسه شهید علی بابا امینی و پخش کلیپ های حماسی سوم خرداد از دیگر برنامه های جانبی این همایش بود.
در پایان نماز جماعت اقامه و روزه داران نیز روزه خود را در محل حسینیه شهدای سپاه افطار نمودند.

انتهای پیام/مسعود انصاری با تشکر از سجاد قیصری و هادی امیری

نام:
ایمیل:
* نظر: