آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: سپاه فجر بارها به مسئولان استان پیشنهاد داده که از ظرفیت بسیجیان برای نظارت بر بازار استفاده کنند اما این پیشنهادات از طرف مسئولان فارس بی پاسخ مانده اند.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه براساس آیات قرآن کل عالم هستی به دو گروه  صالحان و گروه زیانکاران تقسیم می شوند، گفت: گروه سومی وجود ندارد و کسی نمی تواند در عالم بی طرف باشد بنابراین انسان یا در جبهه حق و یا در جبهه باطل حضور دارد و حضور در جببه حق نیز نشان از توفیقی است که خداوند نصیب انسان کرده است.

وی با بیان اینکه عملیات روانی استکبار جهانی در سه سطح راهبردی، تاکتیکی و تحکیمی بر علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی شده و در حال اجراست، گفت:  تغییر محاسبات مسئولان کشور، تاثیرگذاری بر نظام تصمیم سازی کشور، همراه کردن نظر مردم با مباحثی که در عملیات روانی مطرح می شوند و معتبرسازی شاخصه هایی که دشمن در عملیات روانی بر روی آن ها کار می کند اهداف اصلی عملیات روانی استکبار جهانی هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با تاکید بر اینکه شروط اساسی آمریکا برای آغاز جنگ محقق نشده است، گفت: آمریکایی ها در عرصه دیپلماتیک یک رفتار خشن و بی منطق دارند و اگر از موفقیت صد درصدی در عملیات نظامی مطمئن نباشند هرگز وارد جنگ با کشور دیگری نمی شوند.

 وی با بیان اینکه مولفه مدیریت آغاز و پایان جنگ نیز برای آمریکایی ها محقق نشده است، گفت: این یکی از نشانه های مهم افول قدرت آمریکاست و البته آنان تحمل تلفات انسانی در جنگ را نیز ندارند .

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه جنگ برای آمریکا یک جنگ گران و پُرهزینه است، گفت: آمریکا قدرت اقتصادی برای پشتیبانی از جنگ را ندارد و روی خزائن اقتصادی سایر کشورها نیز نمی تواند حساب باز کند.

وی با بیان اینکه آمریکا در موضوع " همراه سازی ملت ها با جنگ " نیز ناکام مانده است، گفت: جامعه آمریکا، هم پیمانان این کشور و افکار عمومی جهان با موضوع جنگ مخالف هستند و البته 300 شبکه تلویزیونی ماهواره ای که برای تحقق اهداف عملیات روانی دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی کار می کنند نیز در موضوع اثرگذاری بر ملت ایران ناکام مانده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با اشاره به برخی اتفاقات اخیر در منطقه غرب آسیا گفت: طرح های آمریکایی ها در راستای ایجاد " یک بهانه بین المللی مطلوب " برای آغاز جنگ نیز شکست خورده اند.

وی با بیان اینکه مولفه تاثیرگذاری تهدیدات آمریکا بر روی نیروهای نظامی نیز در مورد ایران محقق نشده است ، گفت:  آمریکایی ها بدنبال ایجاد اختلال در مدیریت اقتصادی کشور هستند که تاکنون در این موضوع نیز موفقیتی بدست نیاورده اند.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی با بیان اینکه " آمریکایی ها می دانند اگر ایران را تابع نکنند نمی توانند بر عالم حکمرانی کنند"، گفت: اکنون از بسیاری از نقاط جهان اسلام فریادهای حمایت از جمهوری اسلامی ایران شنیده می شود و اگر مقاومت کنیم حتما ساختار دشمنان فرو خواهد ریخت.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ مقاومت هم جنگ را دور می کند و هم پیروزی را به ارمغان می آورد، گفت: گروهی هنوز بدنبال مذاکره هستند اما آنطور که مشخص شده نگاه آمریکایی ها به موضوع مذاکره اینگونه است که اگر به توافق و نتایج مورد دلخواه نرسند به مبحث تحریم و فشار اقتصادی روی می آورند و با این شرایط اُمید به تغییر رفتار آمریکا ممکن نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در تشریح 4 مولفه موثر بر ساختار اقتصادی کشور در طرح عملیات روانی، گفت: ترویج فضای نااُمیدی از طریق فضای مجازی، برخی تجار بی انصاف که فقط به دنبال منافع شخصی هستند، برخی ناکارآمدی ها در موضوع نظارت بر بازار و فرهنگ مصرف گرایی مردم از عوامل مهم مشکلات اقتصادی هستند.

سرهنگ پاسدار کوشکی افزود: سپاه فجر بارها به مسئولان استان پیشنهاد داده که از ظرفیت بسیجیان برای نظارت بر بازار استفاده کنند اما این پیشنهادات از طرف مسئولان فارس بی پاسخ مانده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: