گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
در آستانه روز جهانی قدس؛
در جلسه شورای همانگی تبلیغات اسلامی شهرستان سپیدان ساعت و مسیرهای راهپیمایی شهرستان سپیدان مشخص شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از مارگون؛ در جلسه شورای همانگی تبلیغات اسلامی شهرستان سپیدان که باحضورامام جمعه،فرماندار، وجمعی از مسئولین شهرستانی جهت تعیین ساعت و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در دفتر امام جمعه شهرستان تشکیل شد،مسیرها و زمان راهپیمایی روز قدس در حمات از مردم مظلوم فلسطین مشخص شد.

فرماندارسپیدان در شوراهی هماهنگی روز قدس، روز جهانی قدس را همدردی با ملت مظلوم فلسطین و نشانگر خشم و انزجار مسلمانان از رژیم غدار و کودک کش صهیونیستی عنوان کرد و گفت: همه باید با شرکت در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس، به اسرائیل و قدرت‌های زورگو نشان دهیم که زیر بار تهدیدها و فشارهای آن‌ها نخواهیم رفت.

جوادی جهرمی با اشاره به حضور پرشور و نشاط مردم ولایتمدار سپیدان در راهپیمایی های مختلف گفت : مردم همیشه پای کار بوده اند و حضور خوبی در این گونه مراسم ها داشته اند .

وی افزود : صهیونیسم غاصب سعی دارد با پیش کشیدن مسائل مختلف ذهن مردم را از موضوع قدس و اشغال فلسطین منحرف سازد. مثلث شوم آمریکا ، عربستان و رژیم صهیونیستی مسلمانان جهان را به جان هم انداخته است.

فرماندارسپیدان تصریح کرد : حضور با شکوه مردم در روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه می تواند این نقشه شوم استکبار را نقش بر آب کند .

در این جلسه مسیرراهپیمایی شهر اردکان فارس مشخص شد.طبق مصوبات : شروع تجمع ساعت ۱۱:۳۰صبح جمعه از حوزه علمیه برادران به طرف خیابان امام  (ره)، سه راه شهید امیری ،مصلی نماز جمعه می باشد
نام:
ایمیل:
* نظر: