جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۰۴:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
فرمانده حوزه حضرت سید الشهدا(ع)
فرمانده حوزه حضرت سید الشهدا(ع)خبر داد: بسیجیان اصناف سپاه بقیه ا...(عج)شیراز از جانبازان اعصاب و روان عیادت نمودنند
سروان پاسدارنعمت ا... ارجمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه ا...(عج) شیراز بیان نمود: بسیجیان سپاه ناحیه بقیه ا...(عج) شیراز با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه فجر فارس برادر پاسدار مهدی دوکوهکی و برادر صبوری رئیس اتحادیه تعویض روغن شیراز به همراه هیئت مدیره این اتحادیه  با هدف تکریم از مقام شامخ جانبازان دیدار نمودند.
در این بازدید برادر صبوری رئیس اتحادیه  تعویض روغن  با اشاره به استقامت و ایستادگی جانبازان عزیز تصریح نمود: با کمک خیرین شهر شیراز لوازم ضروری از قبیل پوشاک و خوراک  جمع آوری شده  و به جانبازان عزیز اهداء شد.
همچنین برادر پاسدار مهدی دوکوهکی رئیس سازمان  بسیج اصناف وبازاریان سپاه فجر استان فارس به کار بزرگی که همسران این بیماران انجام میدهند پرداخت و افزود: همسران این بیماران با اسوه قرار دادن حضرت فاطمه(س) با مشکلات روبرو می شوند و ایستادگی می کنند تا کمکی در بهبود حال همسران خود ایجاد کنند کاری که هر زنی در جامع کنونی قادر به انجام آن نیست.
لازم به ذکر است بیمارستان اعصاب و روان جنت شیراز وابسته به بیناد مستضعفین و جانبازان با ظرفیت 100 تخت ثابت در بلوار  رحمت شیراز  قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: