آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان فیروزآباد
سرهنگ محمد رسول رضایی فرمانده سپاه فیروزآباد در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان فیروزآباد، اظهار داشت: استمرار حکومت انبیا و امیرالمومنین امام علی (ع) تابعیت پذیری از ولایت است و امروز همه ما آمده ایم تا با مقام ولایت تجدید بیعت کنیم.
سرهنگ محمد رسول رضایی فرمانده سپاه فیروزآباد در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان فیروزآباد، اظهار داشت: استمرار حکومت انبیا و امیرالمومنین امام علی (ع)  تابعیت پذیری از ولایت است و امروز همه ما آمده ایم تا با مقام ولایت تجدید بیعت کنیم.
وی افزود: باید در زندگی خود شاخص محور باشیم و شاخص در دین ما، امامت و ولایت است و تا مادامی که ما حول محور امامت و ولایت جمع شویم راه را گم نخواهیم کرد.
رضایی در ادامه به اصول امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام با پشتوانه مردم قیام و انقلاب کرد تا اسلام کتاب و سنت خدا را جایگزین خرافه کند و اسلام ظلم ستیزی را جایگزین اسلام سکولار کند.
فرمانده سپاه فیروزآباد گفت: یکی از اصول مکتب امام حمایت از مظلوم است و فرق بین آرمان های امام و ایادی سلطه مسئله فلسطین است که همه ما مکلف به حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: