جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۲۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله شیراز، توکل به خداوند را راه پیروزی امام خمینی(ره) دانست و گفت: امام با تمسک به اهل بیت(ع) و تکیه به خداوند انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، هنچنین امام با پشتیبانی مردم توانست بر دشمنان پیروز شود.
حجت الاسلام حسین علیزاده، در مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) که در مسجد شهدای سلطان آباد برگزار شد، با اشاره به امام خمینی(ره) برای امت اسلامی ارزشمند و جامع الاطراف بود، اظهار داشت: حضرت امام شخصیتی ممتاز از جهت علم، اخلاق، اجتماعی و سیاسی بود.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب امام خمینی(ره) بعد از ائمه انقلاب جهان شمولی بود، افزود: انقلاب اسلامی توانست جهان را به حرکت درآورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه الله شیراز تصریح کرد: امام خمینی(ره) هنگامی که صحبت می کرد خداوند را در نظر داشت و از هیچ فردی ترس و واهمه ای نداشت، امام، دلها را به گرد خود جمع کرده بود، دشمنان از شخصیت امام بهتر آگاه بودند چراکه می دانستند امام آنان را شیطان بزرگ خطاب کرده است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) حکومت بر قلب ها داشت، عنوان کرد: امام(ره) اراده ای پولادین داشت در روایت از امام موسی بن جعفر نیز داریم که می فرماید مردی از اهل قم به پا می خیزد و به سوی حق دعوت می کند مردمی را و قومی اطراف این امام را می گیرند که این قم به صلابت فولاد هستند، تند باد هایی که گرم و سوزان هستند به این قوم اثر نمی کند و از جنگ نیز ترسی ندارند، همچنین ترس بر خود راه نمی دهند و توکل به خداوند دارند و پیروزی از آن این قوم هستند.

حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) ترس از خدا را سرلوحه کار خود قرار داده بود، بیان داشت: 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است که امام (ره) شکل دهنده آن قیام بوده است، پس از امام در تداوم آن حرکت عظیم روحانیون نقش اساسی را صورت دادند.

وی انقلاب بودن تکیه به خداوند پایدار ندانست و ادامه داد: هر انقلابی که در عالم به وجود آمده اگر نشئت گرفته از اهل بیت(ع) و تکیه به خداوند باشد پایدار خواهند ماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه الله شیراز ابراز کرد: اکنون نظام مقدس اسلامی بسیار قدرتمند است از این رو دشمنان کور خوانده اند که بتوانند نگاه نامربوطی به نظام مقدس اسلامی داشته باشند، انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی با دست خالی با صدام سرتا پا مسلح جنگید و پیروز شد اکنون که نظام مقدس اسلامی قدرتمند است قطعا دشمن نخواهد توانست راه به جایی ببرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: