کد خبر: ۱۲۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
مراسم تکریم مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان فارس با حضور معاون سازمان تامین اجتماعی برگزار و محمد‌مصلایی به عنوا سرپرست اداره کل تامین اجتماعی فارس معرفی شد.


 در این مراسم که امروز برگزار شد، سید بختیار نصیری معاون اداره کل نظارت و ارزشیابی امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: مسئولان سازمان با تمام قوا تلاش می‌کنند تا با تامین منابع، کلیه تعهدات تامین اجتماعی را به موقع به مخاطبان ارایه دهند.

وی با اشاره به عملکرد قابل قبول اداره کل تامین اجتماعی فارس در مدت مدیریت عبدالکریم نباتی گفت: توفیق در هر کاری در گرو وفاق و همدلی و انسجام است و امیدوارم همکاران تامین اجتماعی فارس در دوره سرپرستی جدید این استان نیز خدمات شایانی به بیمه‌شدگان و کارفرمایان و مستمری بگیران ارایه دهند.


مدیر کل سابق تامین اجتماعی فارس نیز که پیش از این استعفا داده بود، در این مراسم اظهار داشت: در دوره مدیریت خود با همکاری کارکنان استان تلاش کردیم که خدماتی در خور شان مخاطبان ارایه دهیم و امیدوارم در ادامه مسیر هم گام‌های ارزشمندی برای جلب رضایتمندی مخاطبان برداشته شود.

براساس این گزارش، محمد مصلایی سمت‌هایی همچون معاونت اداری مالی اداره کل تامین اجتماعی فارس و مدیریت شعب تامین اجتماعی 2شیراز، مرودشت و نورآباد را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

انتهای پیام/ ز

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: