شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۲۳:۱۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
مسئول کانون بسیج فرهنگیان جهرم خبر داد:
سرگرد پاسدار مهدی قناعتیان گفت: سی نفر از اعضای گروه جهادی شهدای فرهنگی و معلم شهرستان جهرم، با برگزاری کلاسهای متنوع فرهنگی، پرورشی، قرآنی و... در روستای هرموج، از توابع بخش کردیان، اردوهای جهادی فرهنگی تربیتی آن کانون در فصل تابستان را، شروع نمودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، اردوهای جهادی یک روزه فرهنگی تربیتی کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم با حضور اعضای گروه جهادی شهدای فرهنگی و معلم آن شهرستان، در روستاها و بخش های محروم آن شهرستان، در طول فصل تابستان به اجرا گذاشته خواهد شد.

سرگرد پاسدار مهدی قناعتیان، مسئول کانون بسیج فرهنگیان جهرم، با اعلام این خبر، هدف از برگزاری اردوهای جهادی فرهنگی تربیتی را، آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان روستاهای محروم شهرستان با مفاهیم احکام دینی و قرآنی و استفاده حداکثری از اوقات فراغت تابستان، عنوان داشت.

وی در ادامه با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان مناطق و روستاهای محروم از این طرح و شرکت در برنامه های کلاسی آن، اظهار داشت: سی نفر از اعضای گروه جهادی شهدای فرهنگی و معلم شهرستان جهرم که از معلمین با سابقه در زمینه دروس پرورشی نیز می باشند، داوطلبانه به صورت هفتگی تا انتهای تابستان، این برنامه را در روستاهای محروم شهرستان به اجرا خواهند گذاشت.

سرگرد قناعتیان، موضوعات مختلف این طرح را مباحث قرآنی، احکام، اخلاق، راهنمایی و مشاوره و همچنین ارائه مشاوره تربیتی- تحصیلی به والدین دانش آموزان عنوان نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: