پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۳۶:۴۶
کد خبر: ۱۲۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
فرمانده سپاه بقیه الله(عج)شیراز
فرمانده سپاه بقیه الله(عج)شیراز گفت: مراقب دشمنان داخلی و خارجی در اقتصاد کشور باشیم.
سرهنگ دوم پاسدار مجید علی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج)شیراز در بازدید از شهرک بزرگ صنعتی شیراز گفت:دشمن آخرین حربه و فشار را درحوزه اقتصاد و معیشت علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران  متمرکز ساخته است و دنبال این است که با ایجاد محدودیت،فشار و تحریم های گسترده هر آنچه را در حوزه نظامی و فرهنگی نتوانسته است بدست بیاورد در این عرصه بدست آورد.  
وی افزود:مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار و دیده بان بزرگ انقلاب سیاست های کلی نظام را برای مقابله با دسیسه های دشمنان با نام گزاری سال های متعدد در عرصه اقتصاد تبیین نموده و اگر به اهداف عمل می شد ظرفیت های داخلی و بازدارندگی و کم شدن وابستگی ها در حوزههای اقتصادی و معیشتی امروز شاهد بودیم و این نام گزاری ها هم متوجه مسئولین و هم عموم جامعه می باشد.
فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز تصریح نمود: مردم در حمایت از کالای داخلی در حوزه سبک زندگی مسئولیت دارند و مسئولین در حوزه فراهم نمودن زمینه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در حمایت از تولید کنندگان داخلی مسئولیت دارند و تولید کنندگان در تولید کالای با کیفیت مسئولیت دارند.
 وی اشاره کرد:با وجود همه مشکلات و الارغم  هجمه های سنگین دشمن به حوزههای اقتصاد ،شاهد ابتکارات،خلاقیت و عمل های انقلابی و جهادی برخی از عزیزان تولید کننده هستیم و می بینیم که در تحریم کالا و قطعات و خدمات توانسته ایم با تکیه بر دانش و تجربه جوانان ایرانی و در راس لطف و عنایت خداوند دستاورهای بزرگی حاصل نمائیم.
سرهنگ علی پور خاطر نشان کرد: در شهرک صنعتی شیراز نمونه های موفق زیادی داریم که جوانان و صنعتگران توانسته اند با تعهد و دانش و ایمان به خدا،به توانائی ها و موفقیت های بزرگی برسند و تولیداتی داشته باشند که در شرائط تحریم امکان فراهم آوردن آن از بیرون میسر نبوده است و با عزم و اراده و توکل به خدا می توانیم مشکلات را یک به یک پشت سر بگذاریم.
فرمانده سپاه بقیه الله(عج)در پایان یادآور شد: اگر مسئولین در بخش های مختلف تصمیم گیری و تصمیم ساز حمایت های لازم را از صنایع و تولیدکنندگان در بخش های و حوزههای مختلف ایجاد نمایند یقینا شاهد رشد و پیشرفت های خیره کننده ای خواهیم بود چرا که در کشور ما هم تحریم ها و محدودیت ها،ظرفیت های بی نظیری در حوزههای مختلف انسانی و منابع معدنی،آب و خاک و... بوجود آورده است.

ضمنا در این بازدیدسرهنگ علی پور فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز به همراه تعدادی از کارکنان ناحیه و مهندس باصری مدیر عامل شهرک صنعتی شیراز از صنایع تکنیک افزا، پرشین درب،سرو نیرو،فروشگاه کوثر،فروشگاه پپسی،ایران خودرو واقع در شهرک صنعتی بازدید نمودنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: