کد خبر: ۱۲۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
رهبر معظم انقلاب طی حکمی سردار «غلامرضا سلیمانی» را به‌عنوان فرمانده جدید سازمان بسیج مستضعفین منصوب و از زحمات سردار «غلامحسین غیب‌پرور» در طول دوره تصدی این مسئولیت تشکر کردند.
 رهبر معظم انقلاب  طی حکمی سردار «غلامرضا سلیمانی» را به‌عنوان فرمانده جدید سازمان بسیج مستضعفین منصوب و از زحمات سردار «غلامحسین غیب‌پرور» در طول دوره تصدی این مسئولیت تشکر کردند. 

سرتیپ‌تمام سلیمانی پیش از این فرمانده سپاه اصفهان بوده است که به پیشنهاد فرمانده کل جدید سپاه، امروز با حکم رهبر انقلاب به این مسئولیت منصوب شد.


 سردار غیب‌پرور که پیش از این به مدت ۸ سال فرمانده سپاه استان فارس بود، آذرماه ۹۵ با حکم رهبر انقلاب به ریاست سازمان بسیج کشور منصوب شد و امروز بعد از گذشت ۲ سال و ۵ ماه، جای خود را به نیرویی تازه‌ن


سردار غلامرضا سلیمانی نیز پیش از این از سال ۱۳۸۵ فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان را بر عهده داشت که در سال ۱۳۹۶ از سوی فرمانده معظم کل قوا به درجه سرتیپ تمامی نائل آمد.

سردار سلیمانی متولد شهر فارسان در استان چهارمحال و بختیاری است و سابقه فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان و سپاه ثارالله استان کرمان را در کارنامه خود دارد.

فرماندهی لشکر عملیاتی ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان به مدت دو سال، فرماندهی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به مدت دو سال، فرماندهی لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس به مدت سه سال، ارشد نظامی استان فارس، فرماندهی تیپ قمر بنی هاشم و فرماندهی گردان خط شکن امام سجاد(ع)  به مدت یازده سال از دیگر سوابق سردار سلیمانی است.

سردار سلیمانی همچنین دانش آموخته دانشکده فرماندهی و ستاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: