آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
فرمانده سپاه فجر در دیدار با پیشکسوتان نیروهای مسلح تاکید کرد:
سردار غیاثی گفت: تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی و گروه های تروریستی در منطقه بصورت لحظه به لحظه رصد می شود و پاسخ نیروهای مسلح به هرگونه تهدید یک پاسخ قاطع و کوبنده خواهد بود.
به گزارش تنویر، سردار غیاثی در دیدار با پیشکسوتان نیروهای مسلح با بیان اینکه تجربه های پیشکسوتان بخصوص در دوران دفاع مقدس  الگو و شاخص حرکت برای نیروهای جوان است، گفت: نیروی انسانی مومن، ولایتمدار و انقلابی یکی از شاخصه های برتری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نیروهای نظامی در جهان است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده مدیران جوان از دانش و تجربه پیشکسوتان در تدوین برنامه ها و طراحی راهبردها، گفت: روحیه جهادی، اتکای به توان داخلی و تفکر و اقدام انقلابی از جمله عوامل اصلی موفقیت نیروهای مسلح کشور در انجام ماموریت هاست.

فرمانده سپاه فجر افزود:  نیروهای مسلح کشور از نظر ساخت تجهیزات و سلاح های دفاعی و بهره گیری از فناوری روز به خودکفایی رسیده اند و نیروهای نخبه و جوان در زمینه علم و فناوری دفاعی به پیشرفت های چشمگیری دست یافته اند.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تهدید آمادگی کامل دارند، گفت: تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی و گروه های تروریستی در منطقه بصورت لحظه به لحظه رصد می شود و پاسخ نیروهای مسلح به هرگونه تهدید یک پاسخ قاطع و کوبنده خواهد بود.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: