آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
فرماتده سپاه کازرون:

به گزارش تنویر ، در ادامه دیدار فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون با بسیجیان پایگاههای مقاومت محلات شهرستان، شب گذشته با حضور در روستای سیف‌آباد دیدار جمعی و چهره به چهره با بسیجیان این پایگاه صورت گرفت.

 

فرمانده سپاه کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان مخلص حسن قاسمی و علی حسین زاده تحت عنوان جوانان پرشور انقلابی که هرکدام الگویی در پایگاه و در بسیج بودند اظهار داشت: اگر قرار بر گفتن درباره بسیج باشد، باید ساعت‌ها از بسیج و گفت و بالید و افتخار کرد.

 

شهرام افشاریان  گفت: امروز کسانی که به عنوان مستضعفین جهان از دور دست به بسیج نگاه می‌کنند، به عظمت بسیج می بالند چون آنها از دور این شجره طیبه را به نظاره نشسته‌اند،لذا خیلی خوب رصد میکنند. حزب الله لبنان، انصارالله یمن و دیور هسته‌های مقاومت امروز از عظمت بسیج الگو میگیرند.

 

وی گفت: دشمن در حوزه جنگ نرم، هزینه هنگفتی کرده است اما اگرچه جاهایی موفقیت‌هایی کسب کرده است اما در این جنگ فرهنگی میشود گفت شکست خورده است. اسناد این مدعا حوضر دهه هفتادی ها در شب‌های قدر، مساجد، راهپیمایی‌ها، اعتکاف‌ها و حضور در نقش مدافعان حرم است.

 

دشمن هدف خود را با وجود ناکامی‌های متعدد دنبال می‌کند، لذا دفاع همچنان باقیست و باید بسیج همچنان در میدان باشد.

 

دشمن به دنبال نفوذ و رسوخ  در لایه‌های مختلف اجتماعی عمومی و نفوذ در نقاط خاص است. در واقعه شهرستان کازرون دشمن بلافاصله خودش را بر مطالبات احتماعی مردم سوار کرد تا بلکه بتواند توفیقاتی داشته باشد. این یعنی دشمن مترصد فرصت است.

 

بستری که دشمن مشخص کرده است و سعی می‌کند به وسیله آن، تفکر انقلابی و حزب‌الهی را هدف قرار دهد، همین فضای مجازی است. لذا ضرورت دارد در این فضا آفندی و هجومی عمل کرد چرا که تدافعی و پدافندی عمل کردن مربوط به این دوران اقتدار ما نیست.

 

انتظار داریم در بحث جذب حداکثری تلاش کافی صورت گیرد. در فضای فعلی لازم است فعالان فرهنگی خودشان برای جذب به دنبال نسل نوجوان و جوان بروند و آنها را دعوت کنند. استفاده از شیوه‌های جدید و متناسب جذب و تثبیت با ظرایف خاص در بحث تربیت کادر تراز انقلاب، یک ضرورت است.

 

در پایان مصوب شد در صورت تامین زمین جهت احداث ساختمان پایگاه مقاومت، اجرای این پروژه توسط سپاه ناحیه مقاومت کازرون صورت گیرد.

 

شایان ذکر است پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی روستای سیف‌آباد، پایگاه مقاومت برتر شهرستان کازرون معرفی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: