آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
در دیدار با خادمین حرم رضوی؛
سرهنگ پاسدار افشاریان گفت:جنگ نرم خاص و ویژه ای امروز که دشمن مارا در آن قرار داده قطع به یقین جنگ فرهنگی خواهد بود.
  به گزارش تنویر سرهنگ شهرام افشاریان فرمانده ناحیه مقاومت بسيج سپاه کازرون دردیدار با خادمین استان قدس رضوی باتبریک به مناسبت ایام دهه کرامت وخوش آمدگویی به این عزیزان ، خداوند متعال راشاکریم که یکبار دیگردر خدمت خادمین علی بن موسی الرضا هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه یکی دوسالی است که در جهت تجلیل ازاین ایام خاص وایام مبارک ومعنوی برنامه ریزی های داشته ایم که دیگران بتوانند از سفره معنوی ورضوی این ایام استفاده کامل راببرنند.

 

فرمانده سپاه کازرون گفت: باتوجه به شرایط امروز و وضعیت مردم مخصوصا در مقوله مباحث فرهنگی راهی جزچنگ زدن به فرهنگ بی نظیر علوی واهل بیت نیست اگر مسائل فرهنگی را اگر امروز بررسی کنیم می بینیم که مقام معظم رهبری بارها با صراحت اشاره فرمودند که مباحث فرهنگی از مباحث اقتصادی مهمتر است که اگر مباحث فرهنگی اصلاح شود بقیه مسائل که مباحث اقتصادی یکی از آنها می باشد حل خواهد شد.

 

افشاریان در ادامه افزود :که جنگ نرم خاص و ویژه ای امروز که دشمن مارا در آن قرار داده قطع به یقین جنگ فرهنگی خواهد بود وما اگر فرهنگ بی بدیل اهل بیت را خوب بدست آوریم وآن را در ادامه توسعه دهیم برتری کاملی را بر دشمن بدست خواهیم آورد.

 

این مقام مسئول گفت :این حرکت ارزشمند که در یکی دوسال آغاز گردیده به لطف  و نظر خاص حضرت حجه الاسلام والمسلمین آقای رئیسی بوده که ارتباط عاطفی بین قاطبه مردم وآستان قدس رضوی  وحتی مسئولین صورت گرفته است.

 

وی در پایان با یاد وخاطره شهید لیله القدر حاج آقا خرسند پرداخت و گفت: که شهید خرسند یک ارادت و نگاه ویژه و دقیقی به مکتب اهل بیت در مباحث فرهنگی و زیارتی  داشت که همین نگاه بود که شهادت را شامل این عزیز نمود که جای این بزرگوار بین ما خالی خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: