کد خبر: ۱۲۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
رئیس سازمان بسیج عشایر کشور مطرح کرد:
سردار سیف با اشاره به اینکه یادواره امیران و سرداران و 2000 شهید عشایر در ابان ماه در شیراز برگزار می شود افزودند عشایر فارس در تمامی صحنه ها یپیروزی انقلاب اسلامی بویزه هشت سال دوران دفاع مقدس با تقدیم ده هزار شهید نقطه عظفی در استمرار و پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی و تعیین کننده ای داشته است.
سردار سیف با اشاره به اینکه یادواره امیران و سرداران و 2000 شهید عشایر فارس در ابان ماه در شیراز برگزار می شود افزودند عشایر کشور در تمامی صحنه ها یپیروزی انقلاب اسلامی بویژه هشت سال دوران دفاع مقدس با تقدیم ده هزار شهید نقطه عطفی در استمرار و پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی و تعیین کننده ای داشته است.
وی خاطر نشان کرد که عشایر به فرموده امام راحل ذخایر انقلاب و کشور هستد و در طول تاریخ عشایر با هیچ دستگاه حاکمیتی خوب نبوده بجز جمهوری اسلامی ،که در خدمت رسانی به مردم همیشه پیش قدم بوده است.و خدمات شایانی را ارائه کرده است.
وی تصریح کرد نقد و بیان مشکلات در جامعه تضعبف نظام نیست.
در ادامه این دیدار نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج عشایر کشور در سخنانی اظهار داشت:راه برون رفت از مشکلات امروزی جامعه بویژه تحریم دشمن ایستادگی و مقاومت است.
حجت الاسلام رجبی در باب اهمیت حلقه های طرح صالحین بسیج خاظر نشان کرد در تقویت و اعتلای طرح صالحین همه فرماندهان بسیج باید پای کار باشند و نگذارند صالحین تضعیف شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: