کد خبر: ۱۲۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
فرمانده ناحیه مقاومت محمد رسول الله (ص) شیراز در جشنواره مالک اشتر مطرح کرد؛
فرمانده ناحیه مقاومت محمد رسول الله (ص) شیرازگفت: در بسیج پایگاهی برتر است که فعالیتی، ابتکاری جهت باز کردن گره مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم محله خود انجام دهد.
به گزارش تنویر ناحیه ؛ عصر یک شنبه 30تیرماه جشنواره مالک اشتر و تجلیل از 35 بسیجی برتر شمال غرب شیراز در دانشکده معماری شهر صدرا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت محمد رسول الله (ص) شیراز با اشاره به برنامه های بسیج گفت: در بسیج پایگاهی برتر است که فعالیتی، ابتکاری جهت باز کردن گره مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم محله خود انجام دهد.

سرهنگ پاسدار عباس بنایی در ادامه افزود: در تشکیلات رده های بسیج برترین ها کسانی هستند که گرهی از مشکلات مردم باز کنند و ان‌شاالله محور و ملاک در جشنواره مالک اشتر سال آینده همین موضوع خواهد بود.

وی با تشریح شرایط فرمانده موفق گفت: فرماندهی، موفق است که درجنگ اقتصادی و فرهنگی برنامه محور باشد و تلاش هایش در جهت کار جهادی و فرهنگی برای مردم است و تفاوت برتر بودن در بسیج کار ابتکاری در هر محله است .

سرهنگ بنایی در ادامه افزود: دشمنان همه توان و ظرفیت خود را در جهت اختلاف و فشار به مردم به کار بسته است و مردم ثابت کرده اند که در لحظات سخت مقاوم هستند و امریکا و سردمدارانش رو به نبرد جبهه نرم فرهنگی آورده اند که باید هوشیار بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: