پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۲۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
در مراسمی با حضور فرمانده سپاه، جمعی از مسئولین شهرستان خنج و همچنین بسیجیان پایگاه‌های مختلف، از ۱۴ رده و فرماندهان برتر پایگاه‌های بسیج شهرستان خنج با اهداء تندیس و جوایزی، تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه خنج، در مراسمی با حضور شیخ عبدالصمد ابونجمی و حجت‌الاسلام پیمان سالاری ائمه جمعه اهل‌سنت و شیعه، سرهنگ حسن کریمی فرمانده سپاه، جمعی از مسئولین شهرستان خنج و همچنین بسیجیان پایگاه‌های مختلف، از ۱۴ رده و فرماندهان برتر پایگاه‌های بسیج شهرستان با اهداء تندیس و جوایزی، تجلیل شد.

سرهنگ حسن کریمی فرمانده سپاه شهرستان خنج در این رابطه گفت: جشنواره مالک اشتر به عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا بوده که هر ساله بر اساس نتایج حاصله از ارزیابی نیروها، سازمان‌های نیرو‌های مسلح به منظور توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان، مدیران، رده موفق‌تر و برتر در سطوح مختلف برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: عملکرد در محور‌های اساسی و اولویت‌دار شامل جذب و سازماندهی، نظام تربیتی و بصیرتی صالحین، فرهنگ علمی، سازندگی، امر به معروف، آمادگی دفاعی، آموزش، کادرسازی و ...، از جمله محور‌های ارزیابی این جشنواره بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان خنج عنوان کرد: در جشنواره مالک اشتر سپاه این شهرستان، از حوزه بسیج امام حسین(ع) شهر خنج و پایگاه بسیج امام محمدتقی(ع) روستای مز به عنوان ۲ رده موفق در سطح استان تجلیل شد.

سرهنگ کریمی اضافه کرد: در این جشنواره ۱۴ رده و بسیجی برتر نیز در سطح شهرستان معرفی شده که با لوح تقدیر و جایزه از آنها تجلیل بعمل آمد.



برگزاری دومین دوره جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان خنج و تجلیل از رده‌ها و بسیجیان برتر


انتها
نام:
ایمیل:
* نظر: