سواد رسانه ای
مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس برگزار می کند:
boletمسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
نتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس منتشر کرد:
boletنتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
کد خبر: ۱۲۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس:
سرهنگ دوستدار مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس در جلسه شورای راهبردی اقشار بسیج فارس گفت: سال 98 سال اجرای گسترده نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در استان فارس است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس جلسه شورای راهبری اقشار بسیج فارس با حضور مسئولین قشرهای مختلف بسیج استان فارس برگزار شد.

مرکز فضای مجازی سپاه فجر در بُعد آموزشی و رسانه ای از اقشار بسیج حمایت می کند
در این جلسه سرهنگ دوستدار مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر استان فارس به عنوان مهمان جلسه، با اشاره به ظرفیت های مرکز فضای مجازی گفت: مرکز فضای مجازی سپاه فجر در بُعد آموزشی و رسانه ای از اقشار بسیج حمایت می کند.

سرهنگ دوستدار با تاکید بر این که امروزه فضای مجازی نقش پر رنگی در فضای جامعه داشته و اهمیت و تاثیر آن هر روز بیشتر از قبل می شود گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی می باشد لذا باید برای این فضا و پدیده نوظهور ضمن برنامه ریزی وارد گام اجرایی و عملیاتی شویم.

سال 98 سال اجرای گسترده نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در استان فارس است.
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر با اشاره به این که استفاده از فضای مجازی نیاز به دانش کافی و مسلح بودن به سلاح و دانش رسانه ای دارد گفت: این مرکز با برنامه ریزی، تحقیق و پژوهش محتواهای آموزشی، شناسایی و تربیت مدرسان فضای مجازی آمادگی اجرا و همکاری در برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی را دارد.
وی ادامه داد: مرکز فضای مجازی با برنامه ریزی نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی یا همان نسرا قصد دارد دانش سواد رسانه ای را در استان فارس به عموم جامعه آموزش دهد لذا ان شاءالله سال 98 سال اجرای گسترده نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در استان فارس است.

سرهنگ دوستدار در پایان گفت: باتوجه به وجود ظرفیت های فراوان در اقشار بسیج از جمله استعداد ها و نخبگان و اجرای فعالیت ها و خدمات گسترده، مرکز فضای مجازی سپاه فجر آمادگی حمایت از اقشار بسیج در بُعد رسانه ای را خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: