پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۰۶:۳۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
با حضور جمعی از مردم و مسئولین شهرستان جهرم
نمایشگاه صنایع دستی خانگی بانوان توانمند بسیجی بخش کردیان، در حوزه مقاومت بسیج ام البنین س، با حضور تنی چند از مردم و مسئولین افتتاح و آماده بازدید شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، نمایشگاه صنایع دستی خانگی بانوان توانمند بسیجی بخش کردیان در حوزه مقاومت بسیج ام البنین س با حضور تنی چند از مردم و مسئولین افتتاح و آماده بازدید شد.

سرکار خانم صادقی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران ام البنین س بخش کردیان، در حاشیه افتتاح آن نمایشگاه، اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی بانوان بسیجی بخش کردیان با رویکرد توانمند سازی ایشان، با همکاری بخشداری و مدیریت سرکار خانم سامانی، از دوازدهم لغات هجدهم مرداد ماه، آماده بازدید علاقه مندان می باشد.

وی با بیان زحمات و ساعات کار فراوانی که بانوان در ایجاد این صنایع دستی متحمل می شوند، گفت: از مسئولین حمایت همه جانبه اعم از اعطای وام، مکان امن عرضه محصولات و .... را خواستاریم.

سرکار خانم سحر سامانی قطب آبادی، مدیر برگزاری این نمایشگاه صنایع دستی خانگی، نیز در گفتگو با تنویر، از برپایی و استقبال این نمایشگاه ها در صورت مساعدت مسئولین از کارآفرینان در تمام نقاط شهرستان خبر داد و افزود: می توان با شرط حمایت مسئولین امر، کار آفرینی و اشتغالزایی را در بنگاههای زودبازده خانگی به ثمر نشاند. 



نام:
ایمیل:
* نظر: