آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
سردار رهام بخش حبیبی:
فرمانده نیروی انتظامی فارس، حضور در صحنه و ولایت‌مداری ملت ایران را وقت طلایی كشور توصیف كرد و گفت: دشمن به دنبال این است تا این وقت طلایی را بگیرد اما باز هم شكست می‌خورد.

 سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس  در یادواره شهدای حافظان نظم و امنیت این استان و شهید فعال كه به‌همت سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز برگزار شده بود، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تمام دشمنان اسلام كمر همت بستند تا به هر شكلی به این انقلاب آسیب برسانند.
وی با بیان اینكه دشمن هرچه در توان داشت بر علیه این انقلاب به میدان آورد، افزود: در مقابل همه این‌ها لازم بود كه همه دست به دست هم دهیم و نظم و امنیت را به شهرها بازگردانیم كه این مهم به خصوص در دوران دفاع مقدس انجام شد.
حبیبی با تصریح اینكه دشمن
۸ سال تمام با هرچه در تمام توان با ایران جنگید، گفت: نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج و ارتش همگی در این جنگ حضور یافتند و نقش و نگاری در تاریخ جمهوری اسلامی به یادگار گذاشتند كه درس عبرتی برای همگان شد.
فرمانده نیروی انتظامی فارس اظهار كرد: دشمن هر روز به هر بهانه دنبال این است كه بر علیه جمهوری اسلامی به میدان آید و خودنمایی كند.
وی بیان كرد: دشمن وقت طلایی ما را فهمیده و تمام توان خود را گرفته تا این وقت طلایی را بگیرد و صاحب شود و آن وقت طلایی هم حضور در صحنه و گوش به فرمان ولایت بودن است و همان‌طور كه دشمن تاكنون شكست خورده، باز هم شكست خواهد خورد.
حبیبی ضمن گرامیداشت یاد
۹۵۴ شهید نیروی انتظامی این استان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر برگزار كردن یادواره این شهدا قدردانی كرد و گفت: سپاه امروز به میدان آمد تا به كوردلان بگوید كه اگر ناجا به عنوان بازوی ارزشمند انقلاب اسلامی ایستاده است، سایر نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش هم در كنارش ایستاده است.
فرمانده نیروی انتظامی فارس تأكید كرد: راه شهدا را ادامه خواهیم داد و به دشمنان می‌فهمانیم كه در مقابل هر كسی كه بخواهد به نظام اسلامی جمهوری اسلامی تعرض كند، می‌ایستیم.



نام:
ایمیل:
* نظر: