کد خبر: ۱۲۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
رعیتی فرد:
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در جریان بازدید از فولاد مبارکه گفت: بسیج و سپاه با تمامی ظرفیت از گروه فولاد مبارکه و سایر صنایع کشور حمایت خواهند کرد.

به گزارش  سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس، علی‌حسین رعیتی‌فرد با اشاره به نقش حمایتی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات از صنعت کشور افزود: این سازمان با بیش از 2500 پایگاه در صنایع کشور برای هرگونه حمایت، ایجاد تعامل و ارتقای بهره‌وری در صنعت، ارایه خدمت به خانواده کارکنان و همچنین پیگیری و تسهیل‌گری و رفع موانع تولید و مطالبات صنعت آماده همکاری است.

رعیتی فرد با تأکید بر اینکه تاکنون این سازمان با همدلی و همراهی مدیران سازمان‌ها و کارخانجات به نتایج ارزشمندی در این راستا دست یافته گفت: در شرایط جنگ اقتصادی، این وظیفه حمایتی برای سازمان بسیج کارگران به مراتب سنگین‌تر از قبل شده است. از این رو مصمم هستیم تا اجازه ندهیم به هر دلیل چرخ صنایع از حرکت بازایستد. چراکه توقف هر چرخ صنعت در این شرایط مانند این است که یکی از مؤلفه های اصلی در جنگ را از دست داده‌ایم. به یقین این هم‌افزایی به رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی اقتصادی منجر خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، شرکت فولاد مبارکه را پیشران صنعت ایران اسلامی خواند و اظهار داشت: همان‌گونه که اشاره شد، این بسیار حائز اهمیت است که این شرکت با تمامی ظرفیت خود قوی‌تر از قبل به تولید خود ادامه دهد. چراکه هرگونه توقف در خطوط تولید این کارخانه صنایع بسیاری را دچار مشکل خواهد کرد؛ از این رو بسیج به عنوان یک‌دستگاه یاری‌رسان،‌ آماده حمایت از مدیران و کارکنان فولاد مبارکه و سایر صنایع استان اصفهان و کشوراست.

وی تصریح کرد: اینکه گروه فولاد مبارکه با آینده‌نگری و تیزبینی مدیران و کارکنان خود و علی‌رغم همه محدودیت‌ها با اقتدار در حال تولید است، جای بسی خوشحالی است. در این شرایط سخت اقتصادی چنین عملکردی قابل تقدیر است.

رعیتی‌فرد اظهار داشت: مجموعه بسیج و سپاه ضمن قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان مجاهد و بسیجی فولاد مبارکه با تمامی ظرفیت کنار این عزیزان خواهند بود تا همچنان رویکرد رونق تولید محقق شود. به همین منظور از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد تا مدیران و کارکنان گروه فولاد مبارکه بتوانند با اطمینان خاطر به کار و تولید همت گمارند و ضمن تامین نیاز صنایع داخلی و بازارهای صادراتی به بازارهای جدیدی در اقصی نقاط دنیا نیز دست یابند.

انتهای پیام/

عکسها : 
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: