کد خبر: ۱۲۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
علی حسین رعیتی فرد :
رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در پالایشگاه تبریز اعلام کرد: بسیج امروز با تمام ظرفیت برای برون رفت از مشکلات و رفع موانع تولید در کنار مدیران صنعتی و اقتصادی است

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس، دکترعلی حسین رعیتی فرد  در نشست با مدیران و شوارای پایگاه بسیج شرکت پالایش نفت تبریز بر نقش بسیج در تقویت ارتباطات میان واحدهای تولیدی از یک سو و کمک به حل مشکلات جامعه کارگری از سوی دیگر تاکید کرد.

وی گفت : نیروهای بسیج و سپاه بعد از پشت سر گذاشتن دوران درخشان دفاع مقدس و سازندگی امروز بیش ازهر زمان دیگر تخصصی تر شده و به عنوان سربازان اقتصادی در کنار مدیران صنعتی و اقتصادی برای رونق تولید و ارتقا سطح کیفی محصولات  و نیز ایجاد انگیزه در محیط های صنعتی تلاش می کنند.

رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از رویکردهای تخصصی و ایده پردازی در نهادها و تشکل های بسیحی خبر داد و گفت : یکی از کارهای که از سال گذشته با جدیت دنبال می کنیم بحث راه اندازی تیم ورک های تخصصی به منظور بروز و ظهور ایده های جدید و ارائه راهکارهای مناسب برای برون رفت از مشکلات واحدهای صنعتی است .

رعیتی فرد ادامه داد : برای تامین هدف های تیم ورک ها و عملیاتی کردن ایده های نو درحال تدارک و سازماندهی جشنواره اختراعات و ابتکاران بسیجیان هستیم .

وی فقدان روحیه جهادی را حلقه مفقود شده در حوزه های مدیریتی و صنعتی بیان کرد و گفت : شرایط امروز کشور ایجاب می کند که مدیران به عنوان فرماندهان  جنگ اقصادی با همان روحیه دوران دفاع مقدس کار را پیش ببرند تا به یاری خدا و همت مردم از پیچ تاریخی کنونی با موفقیت عبور کنیم  و در این مسیر بسیج با تمام قدرت در کنار مدیران صنعتی و اقتصادی است .

رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به موفقیت های پالایشگاه تبریز ازشور و شوق تلاش و تولید دراین شرکت ابراز خرسندی کرد و خواستار تسری آن به عنوان الگو در سایر شرکت ها و واحدهای تولیدی شد.

مهندس غلامرضا باقری مدیرعامل پالایشگاه تبریز هم دراین نشست گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این شرکت را ارائه کرد.

وی اصلی ترین وظیفه پالایشگاه را تولید نیازهای سوختی منطقه بیان کرد و نقش کلیدی آن در اقتصاد استان و کشور را مورد تاکید قرار داد .

به گفته وی این پالایشگاه علاوه برتامین محصولات استراتژیک، دربرابر تهدیدات دشمن نقش بازدارندگی و پدافند غیرعامل را ایفا می کند.

در انتها حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمود هادی امام جماعت شرکت و مشاور فرهنگی مدیر عامل، گزارشی از دستاوردهای حلقه های صالحین پایگاه بسیج پالایشگاه ارائه و جانشین فرمانده پایگاه مقاومت شهدای شرکت پالایش نفت تبریز ضمن اشاره به دستاوردهای بسیج گزارشی از رشادتها و ایثارگری های کارکنان پالایشگاه تبریز در هشت سال دفاع مقدس ارائه نمود.

انتهای پیام/

 

عکسها : 
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: