آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۷
فرمانده سپاه فجر تاکید کرد:
سردار غیاثی گفت: همکاری اطلاعاتی و عملیاتی در سطح بسیار خوبی بین سپاه فجر و نیروی انتظامی در برخورد با قانون شکنان و هنجارشکنان اجتماعی در استان فارس برقرار است.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی در جلسه شورای معاونین سپاه فجر با بیان اینکه عناصر مومن نیروی انتظامی در خط مُقدم مقابله با قانون شکنان و برهم زنندگان امنیت جامعه نقش آفرینی می کنند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اقدامات ارزشی و برخورد نیروی انتظامی با هنجارشکنان فرهنگی و اجتماعی قاطعانه حمایت می کند.

وی با بیان اینکه طراحی توطئه های فرهنگی یکی از محورهای اصلی تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به ملت ایران است، گفت: توطئه های فرهنگی استکبار جهانی در قالب طرح های مختلف و با هدف تخریب بنیان خانواده ایرانی و هنجارشکنی اجتماعی برنامه ریزی شده و اقدامات و مواضع نیروی انتظامی در مقابله با این توطئه ها قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه فجرافزود: هجمه رسانه ای استکبار جهانی بر علیه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی نشان از ترس دشمنان انقلاب اسلامی از اقتدار و اقدامات تاثیرگذار این دو نهاد انقلابی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و دفاعی است.

وی افزود: برخورد قاطعانه با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت اجتماعی در جامعه یک مطالبه عمومی و رسالت مهم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

سردار غیاثی با بیان اینکه مردم مومن و انقلابی فارس همواره از نیروی انتظامی حمایت می کنند، گفت: همکاری اطلاعاتی و عملیاتی در سطح بسیار خوبی بین سپاه فجر و نیروی انتظامی در برخورد با قانون شکنان و هنجارشکنان اجتماعی در استان فارس برقرار است.
نام:
ایمیل:
* نظر: