آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز تأکید کرد:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: خبرنگاران با روشنگری خود این کار را انجام می‌دهند و در اصلاح‌گری جامعه می‌توانند نقش اساسی ایفا کنند.

سرهنگ پاسدار موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در آئین گرامیداشت مقام خبرنگار که در سالن اجتماعات این ناحیه برگزار شد اظهار داشت: خیلی‌ها مدعی این هستند كه به دنبال اصلاح جامعه هستند اما خبرنگاران با روشنگری خود این كار را انجام می‌دهند و در اصلاح‌گری جامعه می‌توانند نقش اساسی ایفا كنند.

وی با یادآوری سختی‌های كار خبرنگاران گفت: خبرنگاران در تمام سختی‌ها و شادی‌ها و غم‌ها در كنار مردم حضور دارند و منعكس‌كننده بسیاری از مسائل و مشكلات جامعه هستند.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، دو نكته اساسی در كار خبرنگاران، اصلاح جامعه و برقراری عدالت در عرصه‌های مختلف است.

زارعی با بیان اینکه در برقراری عدالت اجتماعی نیز خبرنگاران نقش مهمی ایفا می‌كنند توصیه کرد: باید فاصله‌ای برای جانبداری‌های سیاسی و دسته‌بندی‌های حزبی قائل بود و خط مستقیم را در این راه ادامه دهیم و به دنبال واقعیت باشیم

مانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز ادامه داد: خبرنگاران به‌صورت واضح همه مسائل را بیان می‌كنند و فارغ از سختی‌هایی كه می‌كشند در سرما و گرما و در تمام فصول مجبورند در تمام نقاط حضور یابند و به انجام رسالت خود كه همان اطلاع‌رسانی مردم است، بپردازند.

زارعی با اشاره به پست خبرنگار بسیج در فضای مجازی که این سئوال را مطرح کرده كه چرا در روز شهادت صارمی، جشن می‌گیریم، گفت: جا دارد كه روز شهادت تمام شهدا جشن بگیریم زیرا آنان در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور پیدا كردند و امروز كه دنباله‌رو آنان برای دفاع از انقلاب اسلامی تلاش می‌كنیم باید جشن بگیریم

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز شهدا را نماد استقلال و آزادگی كشور دانست و گفت:‌ شهدا باعث شدند كه بتوانیم در مقابل ابرقدرت‌ها بایستیم لذا روز شهادت آنان را جشن می‌گیریم.

در پایان این مراسم از خبرنگاران و عکاسان شیراز تقدیر شد

نام:
ایمیل:
* نظر: